معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تا پایان مهرماه سامانه کارا فعال و امکان ثبت‌نام برای جامعه فرهنگی خراسان شمالی فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: با وجود ابعاد گسترده شیوع بیماری کرونا کارگروه مقابله با پیامد‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، دولت مهلت ثبت نام وام کرونا را تا کنون طی چند مرحله تمدید کرده است و با توجه به اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام پایان شهریورماه بود، زمان ثبت نام دوباره یک ماه دیگر (تا پایان مهرماه ) تمدید شد.

طهماسبی اظهار کرد: دستورات لازم برای تمدید مهلت اعطای تسهیلات تا پایان مهرماه از سوی این اداره کل اعتبارات بانک مرکزی به مدیران عامل بانک‌های استان ابلاغ شده است.


بیشتر بخوانید


معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه تسهیلات مزبور ۲۴ ماهه و با نرخ سود ۱۲ درصد خواهد بود، افزود: این تسهیلات در سه سقف ۱۶۰ میلیون ریالی برای کارفرمایان دارای کد کارگاه، ۸۰ میلیون ریالی برای کارفرمایان خویش‌فرما و ۶۰ میلیون ریالی برای آزادکاران فاقد بیمه منظور می‌شود.

۷۹ رسته از فعالان زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشمول طرح دریافت تسهیلات کرونا می‌شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.