معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی به متولیان باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا در خراسان شمالی پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد بروحی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، با بیان اینکه این میزان تسهیلات برای ۱۴ متقاضی پرداخت شده است، اظهار داشت: تاکنون ۶۰ فقره پرونده به تعداد ۷۴ نفر برای دریافت تسهیلات به میزان هفت میلیارد ریال به بانک‌ها معرفی شده اند.

بروحی با بیان اینکه ۴۴ فقره پرونده باشگاه‌های ورزشی آسیب دیده از کرونا نیز در شعب بانک‌ها در حال بررسی است، افزود: سه فقره پرونده هم با تسهیلاتی به مبلغ ۲۴۰میلیون ریال برای پرداخت آماده است.

او با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا عنوان کرد: مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا برای واحد‌های رسمی دارای کارکنان بیمه شده تا ۱۵ شهریور و برای واحد‌های فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدید شده است.


بیشتر بخوانید


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی افزود: در صورت داشتن شرایط به موسس باشگاه فاقد بیمه ۸۰ میلیون ریال و به کارکنان و مربی آن ۶۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد و این تسهیلات با سود ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.