دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: به دنبال این هستیم که در انتخابات پیش‌روی شورای شهر، افراد متخصص و نخبه را وارد این شورا کنیم.

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان قانون در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سالهاست که بستن لیست‌های انتخاباتی با یک حصار سنگین از طرف دو طیف سیاسی اصلاح طلبان و اصولگرایان مواجه است که ورود به این لیست‌ها کاملا سفارشی، غیر تخصصی و صِرف آشنا بازی است، سهمیه بندی در بین خود آقایان به روال طبیعی درآمده است که اخیرا نتیجه آن را در انتخابات شورای شهر پنجم تهران و انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی دیدیم.

او افزود: مردم و جریانات دیگر هم، ابزار دست این دو جریان و نزدیکان آنان می‌شوند و پله آنان برای رسیدن به اهدافشان هستند.

لطفی ادامه داد: امکان ندارد بدون مرتبط بودن با سران این دو طیف سیاسی، کسی شایستگی قرار گرفتن در لیست‌های انتخاباتی را داشته باشد. متاسفانه این روش غلط همچنان ادامه دارد و پیشکسوتان تکراری پر نفوذ چپ و راست لابی گر عرصه سیاست شده اند و آن‌ها تعیین می‌کنند که چه کسانی در لیست‌ها باشند یا نباشند؛ اگر هم آن شخص شایسته‌ باشد، به هیچ عنوان نماینده مردم نخواهد بود، چون زیر پرچم آن طیف که از آن بالا آمده است، سینه خواهد زد؛ ولی تاسف بارترین مسئله این است، که باز این لیست‌ها با استقبال مردم روبه رو می‌شود.

او در ادامه عنوان کرد: جبهه حامیان قانون در نظر دارد در یک اطلاع رسانی گسترده و راه اندازی کمپین، از متخصصان شهرداری تهران و نخبگان در شهر تهران برای حضور در لیست انتخاباتی شورای شهر تهران، لیستی با نام (مدیران متخصص انقلابی شهر تهران)، دعوت به عمل آورد که جزئیات را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:


دبیرکل جبهه حامیان قانون عنوان کرد: ما در نیرو‌های جبهه حامیان قانون با تمام وجود نخواهیم گذاشت فلان آقازاده به اسم پدرش، خواننده، هنرپیشه، ورزشکار یا فعال سیاسی، صندلی شورای شهر تهران را اشغال کند و ضربات سنگینی که اینگونه مدیریت‌های غیر تخصصی تاکنون به شهر و شهروندان زده شده است، باز تکرار شود، با کمک و درایت مردم شهر تهران، صندوق رای در انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰ تخصصی و جهادگرانه خواهد بود تا آثارش را مردم به وضوح ببینند.

لطفی در ادامه گفت: ما هم اطمینان داریم اگر با ارائه راهکار‌های مناسب و با برنامه ریزی دقیق، کار را به نخبگان و متخصصان امر سپرده شود، می‌توان با راه اندازی جریانی نو و کارآمد با بسته‌ای کاملا روشن، با استدلال‌های مشخص و دور نمای شفاف و هدف دار، مردم را راضی به این مسئله کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
نخبگان و متخصصان؟؟ یا صاحبان سهمیه و نامه سفارشی؟؟
آخرین اخبار