دبیرکل جبهه حامیان قانون گفت: قصد رژیم صهیونیستی از صلح با امارات، قبح شکنی و عادی سازی روابط با کشور‌های عربی و اجماع‌سازی کشور‌ها علیه ایران است.

حسن لطفی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به صلح میان امارات و رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی آخرین نفس‌ را برای اثبات خود در منطقه می‌زند و رابطه رسمی ابوظبی و تل آویو جز یک سناریو تبلیغاتی و امتیاز دهی آشکار بن زاید به ترامپ و نتانیاهو نیست.

او افزود: محمد بن‌زایدی که در اوایل دهه ۶۰ میلادی در امارت ابوظبی به دنیا آمد، در آن زمان کشوری به نام امارات وجود خارجی نداشت و کشوری غصبی را به رسمیت می‌شناسد و دَم از دموکراسی میزند که این کشور ۷۰ سال با ظلم و ستم به فلسطینیان، کشور اجدادیشان را غصب کرده و به هیچ جایگاه بین المللی پاسخگو نبوده و نیست.

لطفی ادامه داد: البته ما می‌دانیم این روابط با رژیم صهیونیستی و امارات و اکثر کشور‌های عربی برقرار است، حال اینکه اکنون توافق کرده‌اند که رسما اعلام کنند یک فریبکاری و نقشه شومی دیگر در منطقه است.

دبیرکل جبهه حامیان قانون تصریح کرد: کشور امارات برای ما از جایگاه حساسی از نظر اقتصادی، فرهنگی، امنیتی برخوردار است و ما باید با آنالیز و رصد دقیق از کنش و واکنش‌ها، آن‌ها را زیر ذره بین بگیریم و هموطنان ما چون در رفت و آمد‌های زیادی به این کشور هستند ناخودآگاه با موضوعات در این کشور درگیر می‌شوند و مسئولان امر باید با ارزیابی مناسب و پیشگیری، مانع از مشکلات احتمالی و پیش بینی نشده شوند.

او درباره قصد رژیم صهیونیستی برای این اقدام خود گفت: قصد رژیم صهیونیستی از این اقدام، قبح شکنی و عادی سازی روابط با کشور‌های عربی و اجماع‌سازی کشور‌ها علیه ایران است.


بیشتر بخوانید:

توافق امارات با رژیم صهونیستی نشانه‌ای از ذلت و خیانت سران حکومت امارات است


لطفی درباره نقش امارات در تحریم‌های ایران گفت: امارات در مقاطع حساس تاریخی از جمله تلاش برای تحریم نفتی همه جانبه علیه ایران همکاری همه جانبه‌ای را با آمریکا دارد و برای جلوگیری از هر گونه تلاطمی در جریان نفت، نقش ایفا می‌کند؛ امارات با این اشتباه، دهن کجی واضحی به کشور‌های منطقه انجام داد و باید پاسخگوی این خیانت و ذلت باشد و برای خوش شیرینی برای غرب تاوانش را بپردازد، ملت‌های منطقه این وادادگی را به هیچ وجه قبول نخواهند کرد.

دبیرکل جبهه حامیان قانون تصریح کرد: جبهه حامیان قانون این اقدام خائنانه سران حکومت امارات را شدیدا محکوم می‌کندو آن را پشت پا به آرمان آزادی قدس شریف و آزادی فلسطین و پایمال کردن خون هزاران شهید مقاومت و آزادی مظلومان در اسارت این رژیم می‌داند.

او در پایان گفت: به رسمیت شناختن رژیم غاصب و اشغالگر سرزمین‌های فلسطینی و قاتل فلسطینیان مظلوم و کودک کش و متمرد در برابر تمام قوانین و حقوق بشر و قواعد بین المللی اقدامی است که هیچ عقل و وجدان انسانی قبول نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ما نیاز به دشمن خارجی نداریم
دشمن داخلی زیاد داریم
آخرین اخبار