جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج گفت:درصورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی درمیان مردم، روندشیوع کرونا درسنندج افزایش یافته و به سمت مرحله هشدار پیش می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مولانایی جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج گفت:روند شیوع کرونا طی روز‌های گذشته در کردستان بویژه شهرستان سنندج افزایش یافته و در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میان مردم، به سمت مرحله هشدار پیش می‌رویم.

او افزود:بیشترین مبتلایان به کرونا در این شهر افراد ۳۰ تا ۴۰ ساله و اغلب مرد هستند که این نشان می‌دهد رعایت دستورالعمل های بهداشتی در میان این رده سنی کمتر است.

جانشین رییس ستاد مقابله با بحران فرمانداری سنندج بیان کرد: افراد ۴۰ تا ۵۰ ساله و بالای ۶۰ سال نیز در رده‌های بعدی بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در سنندج هستند و باز هم در این رده‌ها تعداد مردان بیش از زنان است.

او با بیان اینکه افراد رده سنی ۲۱ تا ۳۰ سال نیز رده چهارم بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: استفاده از ماسک در میان شهروندان بویژه جوانان نسبت به هفته‌های قبل کمتر شده و این موضوع نگران کننده است.

مولانایی بر اجباری بودن استفاده از ماسک توسط کارکنان ادارات و ارگان‌ها تاکید کرد و یادآور شد: به ادارات و دستگاه‌های مختلف ابلاغ شده تا به مراجعه کنندگانی که ماسک ندارند، اجازه ورود نداده و خدمات نیز به آن‌ها ارائه نشود.

او از مدیران ادارات شهرستان خواست از برگزاری جلسات غیر ضروری خودداری کرده و در صورت لزوم به برگزاری جلسه و پذیرایی، از مواد خوراکی بسته‌بندی شده استفاده کنند ضمن اینکه زمان جلسات هم بیش از یک ساعت نباشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.