پیام‌های رسیده در تاریخ سی‌ و یکم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 

 


موضوع ایران خودرو و تحویل خودرو دنا پلاس اتومات

با سلام با توجه به کش و قوس فراوان و پس از اعلام قیمت عجیب غریب خودرو دنا پلاس اتومات 252 م تومن اکنون از قرار معلوم این است  که این قیمت تنها برای حواله داران 3 ماه اول 99 است و برای تحویل های موعد 3 ماه تابستان بازهم افزایش قیمت خواهد داشت.واقعا این رفتار ایران خودرو همسو با جهش تولید و توصیه های مکرر رهبری است که مردم را نسبت به خودرو و تولید ملی خود کاملا بی مسئولیت و در نقطه مقابل جیب خالی کن صنعت خودرو را قلمداد کنند.استدعا دارم رسیدگی کنید.


سلام دیر کرد 21 ماهه ایران خودرو متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست

سلام ثبت نام ایران خودرو97/4/10 تاریخ تحویل خودرو برج 9 سال 98 بوده که باگذشت 21 ماه تاخیر هیچ گونه جوابی به ما نمیدن لطفا رسیدگی کنید


سر کار گزاشتن مردم با قول های الکی

لطفا پیگیری کنید بازنگری همسان سازی مستمری بگیران به کجا رسید


عدم تحویل خودرو های ثبت نامی در فروش فوق العاده ایران خودرو

بعد از کلی کشمکش برای خرید خودرو شانس به ما رو کرد و تو قرعه کشی فروش فوق العاده دوم ایران خودرو ماشین به اسممون درآومد، با اون وضعیت کرونا رفتیم مرکز تعویض پلاک وایسادیم صف تا احراز محل سکونت کردیم و نامش رو دادیم نمایندگی ایران خودرو برای ارسال مدارک، حالا بعد از این همه مدت داخل پرتال ایران خودرو خیلی وقت هست زده ماشین شما فاکتور شده شماره بدنه هم داده ولی هر روز برای تحویل بهانه می تراشن تو سایت، یه بار میزنه عدم احراز سکونت(در صورتی که ما نامش رو تحویل داده بودیم) یک بار می زنه عدم وجود فیزیک پلاک شهر مورد نظر ، یک بار میزنه مغایرت اطلاعات ایران خودرو و راهور. زنگ میزنی نمایندگی میگه ما کارمون رو کردیم و فرستادیم رفته، زنگ می زنیم تهران می گه همه اطلاعات شما درسته مشکل از تعویض پلاکه، حالا این به اون پاس میده این به اون. اون وقت مردم و ما انتظار داریم ماشین ارزون بشه، ماشینی که سندش گرو هست و من برای زیر پای خودم خریدم منتظرم ببینم کی دوسدارن پلاکش کنند. البته این رو بگم تو نمایندگی ها مشکلات بنده بسیاره و داخل تالارهای گفتگو بسیار ازاین موضوع شکایت دارند و می گویند حتی یک ماه بیشتره منتظر صدور پلاک هستند و ماشین هاشون رو ندادند. لطفا پیگیری بفرمایید.


سهام عدالت

باسلام

کارگزاری بانک سپه درفروش و واریز مبالغ فروش رفته خیلی کوتاهی کرده ومی کنه

لطفأپیگیری کنید


عدم تحویل خودرو توسط شرکت سایپا

بنده در آذرماه یا دی ماه98 در طرح پیش فروش کوییک معمولی ثبت نام نمودم و در مردادماه/99 تکمیل وجه کردم. یعنی کل مبلغ خودرو به میزان 94 میلیون تومان را پرداخت کردم. شرکت سایپا متعهد بوده تا ظرف یک ماه خودرو را تحویل دهد. بعد از تحقیق و بررسی متوجه شدم که تعداد زیادی از افراد که در بهمن 98 تا مرداد99 تکمیل وجه کرده اند. هنوز خودرو خود را تحویل نگرفته اند. یعنی فردی که در بهمن ماه98 کل مبلغ خودرو را پرداخت کرده، هنوز خودرو را دریافت نکرده، حالا تا نوبت به بنده برسد حداقل 5 ماه دیگر باید صبر کنم. یعنی بهمن یا اسفند 99.

وقتی به امور مشتریان ساپا زنگ می زنی می گوید مشکلی نیست، جریمه تاخیر پرداخت می کنیم. می گویی، بنده جریمه تاخیر نمی خواهم، به بنده خودرو تحویل دهید. می گوید ما قادر به تحویل خودرو نیست و بیشتر از شما در نوبت هستند. منتظر باشید تا شاید در آینده برای شما نیز فاکتور شود.


نقص فراوان در سیستم جدید آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

سلام و عرض خسته نباشید.از حدود یک ماه پیش دانشگاه آزاد اعلام کرده که سیستم یکپارچه و سراسری آموزشیار رو برای مشاهده اطلاعات شخصی و انتخاب واحد و...فعال کرده و شماره تماسی رو برای پشتیبانی این سیستم در سایت قرار داده.با مراجعه چندین باره به این سیستم با نقص های فراوان و عدم بارگزاری اطلاعات شخصی و نیمسال های تحصیلی خود مواجه شده ایم که واحد های دانشگاه آزاد پاسخگوی این مشکل نبوده و با تماس به پشتیبانی آموزشیار فقط صدای بوق های ممتد پشت گوشی شنیده می شود و دریغ از پاسخ.لطفا رسیدگی شود .با تشکر


عدم پرداخت بیمه بیکاری پس از گذشت حدود 6 ماه

بنده جواد سلیمانی با حدود 17 سال سابقه بیمه از ابتدای سال بیکار شده و از همان ابتدا در چهار جا تشکیل پرونده داده ام در شورای حل اختلاف، سازمان کار یابی، دفاتر پیشخوان دولت، و کافی نت اما چون هیچ خبری نشد به سازمان تامین اجتماعی واقع در شریعتی (منطقه یک) مراجعه نمودم، رئیس انجا با برخوردی خورد کننده و تحقییر آمیز گفتند که فعل قسمت و سرنوشت شما این است که وضعتان چنین باشد.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۲۱:۵۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام خرداد سال۹۷ ثبت نام یکدستگاه هایما که از شرکت ایران خودرو با موعدتحویل مهر۹۸ خریداری کردم تا به امروز حتي دعوتنامه هم نفرستادن لطفا اطلاع رساني كنيد