مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: سازمان مدیریت پسماند مشهد نخستین خوشه صنعتی بازیافت را در کشور ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،ابوالفضل کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در حاشیه بازدید از مجتمع صنعتی بازیافت شماره یک و دو مشهد، گفت: سازمان مدیریت پسماند مشهد اکنون در حال ایجاد فاز دوم تعدادی از کارخانه های بازیافت از جمله بازیافت کاغذ است. این سازمان تلاش کرده است در حوزه ‌ی خدمات رسانی و به روز رسانی تجهیزات مختلف صنعت بازیافت و در جلب مشارکت بخش خصوصی در ایجاد کارخانه های بازیافت و در تولید کمپوست، ورمی کمپوست و خاک غنی شده فعال و پاسخگوی بخشی از نیازها باشد.

او افزود: همچنین مدیریت پسماند مشهد و واحدهای وابسته با رشدی قابل توجه در زمینه خدمات رسانی و به روز رسانی تجهیزات، توانسته اند همکاری هایی با سایر شهرها برای انتقال تجربیات داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: آنچه در سازمان مدیریت پسماند مشهد اتفاق افتاد، نمونه موفقی از بومی سازی تکنولوژی و حاصل کار کارکنان این سازمان است و ما تا کنون علاوه برچند شهر در استان خراسان رضوی، با چند مرکز استان نیز تفاهم نامه هایی در خصوص همکاری های دو جانبه و ارائه ی مشاوره منعقد کرده ایم.

 

انتهای پیام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.