مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی تخلیه تلفنی و راه‌های مقابله با آن و شیوه‌های نوین جاسوسی به همت حراست این اداره‌کل در این استان برگزار شد.

خداداد اولیائی  مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت:  دوره‌های آموزشی با موضوعی که در عین سادگی و کم اهمیت جلوه کردنش بسیار مهم و حیاتی است و می‌تواند به امنیت کشور خدشه زیادی وارد کند.

او  با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی با هدف ارتقای توان حفاظتی، امنیتی و مصون سازی اداره‌کل از گزند و آسیب‌های احتمالی برگزار می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح آگاهی کارکنان و آشنایی آنان با روش‌ها و شگرد‌های سرویس‌های جاسوسی جهت تخلیه تلفنی و همچنین راه‌های پیشگیری و مقابله با آن است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان به اهمیت افزایش آگاهی کارکنان در خصوص شگرد‌های جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی دشمن برای کسب هرگونه خبر و اطلاعات هر چند کوچک و ناچیز اشاره کرد و افزود: رعایت مسائل حفاظتی و امنیتی در امورات شغلی توسط کارکنان هر سازمان در تمامی زمینه‌ها ضروری است.

او  بیان کرد: در این کارگاه در خصوص مباحث تخلیه تلفنی، اهداف دشمن از تخلیه تلفنی، شیوه‌های نوین جاسوسی، راه‌های امنیتی جهت کنترل و کاهش خطرات احتمالی سو استفاده از تلفن‌ها مطالب ارزنده‌ای ارائه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۴۱ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
بسیار عالی.عوض این دوره ها آقای اولیایی عزیز در جهت بالا بردن سطح علوم فنی و کاربردی در سطح استان باید تلاش کنند و برگزاری این قبیل کلاس ها برای پرسنل وظیفه اداره اطلاعات استان وشورای تامین اون هم با یک مکاتبه ساده میتوانند این کلاس ها را تشکیل بدهند.اون هم با یک کلاس 2 ساعته برای پرسنل لازم و ضروری میباشد..ما که در زمان ریاست دانشگاه علمی و کاربردی ایشان در چابهار از داشتن اینترنت و کولرهای معیوب دانشگاه همیشه گله مند بودیم .الا برکت الله.
آخرین اخبار