رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی شبانه روز گذشته ۸ عملیات مهار آتش با تلاش آتش نشانان در این کلانشهر انجام شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق طی ۲۴ ساعت گذشته در این کلانشهر گفت: ساعت ۳ و ۵ دقیقه بامداد حریق گسترده نیزار در جاده ساحلی پارک مالیات به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او به مهار آتش سوزی با تلاش ۴ ساعته آتش نشانان در منطقه مذکور و همچنین در نیزار‌های جاده ساحلی مقابل باغ معین در ساعت ۳ و یک دقیقه اشاره کرد و افزود: آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه در زیتون کارمندی خیابان فیروز نو به علت اتصال فن هواکش توسط آتش نشانان مهار شد.

قنبری بیان داشت: همچنین آتش نشانان با مهار شعله‌های حریق منزل مسکونی در خیابان یک فرعی حصیرآباد در ساعت ۷ و ۵۴ دقیقه که از موتورسیکلت در حیاط مسکونی آغاز شده بود و به داخل ساختمان مسکونی سرایت کرده بود از بروز خسارت سنگین جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به مهار آتش توسط آتش نشانان ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه در منزل مسکونی در منطقه آخر آسفالت خیابان ۱۱ بین ادهم و احمدی به علت بی احتیاطی و افتادن شی آتش زا در اتاق خواب تصریح کرد: حریق منجر به دودگرفتگی و خسارت اثاثیه منزل شد، همچنین ماموران آتش نشانی دود ناشی از حریق را با استفاده از فن دمنده هوا از ساختمان خارج کردند.

این مقام مسئول با اشاره به مهار آتش سوزی منزل مسکونی در مهدیس منازل نورد لوله ساعت ۲۰ و ۱۷ دقیقه و منزل مسکونی در زیتون کارمندی خیابان انوشه ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه ادامه داد: ماموران آتش نشانی، آتش سوزی نیزار منطقه گلستان خیابان کارون ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه که با دود غلیظی همراه بود و موجب مزاحمت ساکنان اطراف شده بود را مهار کردند.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار