سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی هفته دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با اعلام این خبر افزود: تعداد ۳۰ عکس و پوستر با موضوع رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان در سایت اداره کل بارگذاری شد.

حیدری ضمن اشاره به اهمیت شأن و منزلت هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان یکی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های فرهنگی و هنری گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در فضای مجازی در حال برگزاری است.

حیدری، رئیس کارگروه تخصصی برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نمایشگاه عکس دفاع مقدس در فضای مجازی را یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس نام برد و اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت های ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه آثار این نمایشگاهدر سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی khsh.farhang.gov.ir برای عموم علاقمندان قابل مشاهده است، عنوان کرد: این اداره کل جهت حمایت از هنرمندان استان آمادگی خود را برای ارائه آثار آن ها از طریق سایت مذکور اعلام می کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.