مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای ۱۵۰ برنامه عمومی و شاخص به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد گفت: این برنامه‌ها در قالب برنامه‌های فرهنگی، حمایتی و اجتماعی پیش‌بینی‌شده است.

او گفت:   اعزام ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردو‌های زیارتی و فرهنگی مشهد مقدس و قم از جمله برنامه های حمایتی این نهاد است .

او در ادامه به اجرای طرح فلاح در جهت آگاه‌سازی خانوار‌های تحت حمایت نسبت به مسائل دینی و اخلاقی اشاره کرد و گفت: اجرای طرح فلاح در قالب هیئت‌های مذهبی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی به جذب خانوار‌های جدید به مناسبت ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با اهداء جوایز با محتوای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات نقاشی ویژه فرزندان مددجو و برگزاری نمایشگاه عکس و نقاشی با محوریت انقلاب اسلامی بخشی دیگر از برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

الهی راد خاطرنشان کرد: برگزاری شب خاطره گویی جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و برگزاری محافل انس با قرآن، محافل نور نیز ازجمله این برنامه‌ها هستند.

اوهمچنین به اجرای طرح مفتاح الجنه در جهت سرکشی از ایتام، بیماران و سالمندان اشاره کرد و ادامه داد: طرح مفتاح اجنه باهدف تمسک به سیره و رفتار علوی مولای متقیان امام علی (ع) و فراهم کردن فرصت لازم برای خیران و نیکوکار جهت رسیدگی و کمک به حال نیازمندان و ایتام تحت حمایت اجرا می‌شود.

او همچنین بازدید چهره به چهره مددکاران با خانواده‌های تحت حمایت، افتتاح مسکن و افتتاح طرح‌های اشتغال را از دیگر برنامه‌های این نهاد در این ایام معرفی کرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.