مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به دانش آموزان در این شهرستان راه‌اندازی شد.

کامبیز شاوله مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با اعلام نتایج اولیه کنکور توسط سازمان سنجش، پایگاه انتخاب رشته آموزش وپرورش در این شهرستان فعال شد.

او افزود: در این پایگاه به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته خدمات مشاوره‌ای و راهنمای انتخاب رشته ارائه می‌شود.

شاوله ادامه داد: پایگاه انتخاب رشته آموزش وپرورش در دبیرستان نمونه دولتی علامه تقی جعفری با حضور مشاوران مجرب، متخصص و با تجریه فعالیت خود را از سه شنبه یک مهر آغاز می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد تصریح کرد: هدف از ایجاد این پایگاه مشاوره انتخاب رشته مجاز کنکور سراسری توسط آموزش و پرورش، مشاوره‌های گروهی، فردی و نرم افزاری به منظور جلوگیری از فریب کاری مراکز غیر علمی است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه مشاوران آموزش و پرورش بهتر می‌توانند در تعیین اولویت‌های رشته شهر‌ها به داوطلبان کنکور کمک کنند، اضافه کرد: مراجعان علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره‌های اختصاصی فهرستی رایانه‌ای از رشته‌های متناسب با رتبه و علاقمندی را نیز دریافت می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: این پایگاه نقش موثری در پاسخ دهی به دغدغه‌های خانواده‌ها نسبت به این امر مهم و سرنوشت ساز دارند.

شاوله بیان کرد:پایگاه انتخاب رشته از ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ آماده ارایه خدمات انتخاب رشته به داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.