مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: مصرف بنزین در این منطقه از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در سفر به شهرستان تایباد و بازدید از جایگاه عرضه سوخت مرز دوغارون تایباد، بدون اشاره به میزان مصرف بنزین در مدت مشابه پارسال گفت: در این بازه زمانی افزون بر سه میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز، سوخت هواپیما، گاز مایع و نفت کوره در سطح استان توزیع شده است.

او افزود: در همین بازه ۲ میلیون متر مکعب سی. ان. جی در جایگا‌های سوخت خراسان رضوی عرضه شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی مصرف بنزین در استان، ادامه داد: شیوع بیماری کرونا و کاهش مسافرت‌ها از مهم ترین علل کاهش مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در خراسان رضوی است.

اصغری بیان کرد: در حال حاضر روزانه افزون بر ۱۲ تا ۱۵ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی تحویل بخش‌های مختلف حوزه سوخت استان خراسان رضوی می‌شود.
بیشتربخوانید


او با اشاره به راه اندازی جایگاه عرضه سوخت در مرز دوغارون، تصریح کرد: با هدف کاهش قاچاق سوخت، ۲ جایگاه عرضه سوخت در پاسگاه ایست و بازرسی ۱۷ شهریور مرز دوغارون و بازارچه مرزی آن فعال است که با توجه قیمت مصوب تعیین شده سطح استان و نرخ فروش سوخت در کشور افغانستان با لیتر ۶۰ هزار ریال اقدام به عرضه و فروش سوخت به ناوگان حمل و نقل کشور افغانستان دارد.

 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ میلیون لیتر سوخت نیروگاه‌های استان خراسان رضوی هم تامین شده است.

اصغری با اشاره به نیاز به جایگاه فرآورده‌های نفتی و سی. ان. جی در سطح استان، اظهار کرد: در حال حاضر به راه اندازی جایگاه فرآورده‌های نفتی و سی. ان. جی در سطح کلان شهر مشهد نیاز است که در این زمینه از حضور سرمایه‌گذاران استقبال می‌شود.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.