رئیس اتحادیه جایگاه داران خراسان رضوی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا فروش بنزین در استان حدود ۵۰ درصد کاهش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم کامران‌فر رئیس اتحادیه جایگاه داران خراسان رضوی در خصوص وضعیت مصرف بنزین در چند هفته اخیر پس از شیوع کرونا گفت: فروش حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.
 
او تصریح کرد: همچنین به‌منظور رعایت نکات بهداشتی، جایگاه‌ها مرتب ضدعفونی می‌شود و تمامی جایگاه داران به ماسک و دستکش مجهز شده‌اند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران خراسان رضوی گفت: علاوه بر این از مردم درخواست کرده‌ایم هنگام مراجعه برای سوخت‌گیری در خودرو بمانند و از متصدیان جایگاه درخواست کنند تا عملیات سوخت‌گیری را انجام دهند همچنین در صورت تمایل، افراد می‌توانند با استفاده از دستکش یا دستمال‌کاغذی، عملیات سوخت‌گیری را انجام دهند، اما خواهشمندیم به‌هیچ‌وجه بدون دستکش به نازل و جایگاه دست نزنند.

کامران فر درخصوص ادعای مردم مبنی بر سوخت‌گیری کمتر جایگاه داران افزود: این صحبت‌ها شایعه است، زیرا جایگاه‌ها دارای دستگاه اندازه‌گیری هستند و اداره استاندارد دایم در حال نظارت است، همچنین زمانی که سوخت‌گیری در حالت خودکار تنظیم می‌شود امکان خطا وجود ندارد و مردم می‌توانند قیمت را بر روی نمایشگر مشاهده کنند.
 
او ادامه داد: از مردم درخواست می‌کنم نکات بهداشتی را رعایت کنند و بدون دستکش به جایگاه‌ها دست نزنند تا خدای‌ناکرده عامل انتقال ویروس میان جایگاه داران و مردم نشوند. امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم بتوانیم ریشه این ویروس را از بین ببریم و دوباره سلامت را به تمام سطوح جامعه بازگردانیم.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.