سرهنگ یاسمی از برگزاری جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی  معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  اظهار داشت : هدف از برگزاری جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری از اعتیاد، فساد، سرقت، نزاع و درگیری و سایر آسیب‌ها و معضلات اجتماعی است که جوامع امروزی درگیر آن هستند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام افزود : علاقه‌مندان (همکاران درون سازمانی شامل کارکنان کادر، وظیفه، پیمانی و همچنین پلیس‌های افتخاری) به شرکت در جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، عکس‌هایی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی نوظهور در حوزه فضای مجازی، بدپوششی وبد حجابی، تکدی گری، طلاق، اعتیاد، خشونت و نزاع، ولگردی، مزاحمت خیابانی، و... تا تعداد ۱۰ قطعه عکس به اداره امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی انتظامی استان ارسال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: معاونت اجتماعی انتظامی استان، این جشنواره را به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا و در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه ۹۹ برگزار می‌کند.

او با اعلام اینکه به تعدادی از عکس‌های برتر پس از بررسی و داوری توسط کارشناسان معاونت اجتماعی، جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.