پولادگر: تکواندوی ایران نمره قبولی مدیریت انقلاب بود/ کار در فوتبال بسیار سخت است

رئیس فدراسیون تکواندو درباره انتخاب ایران به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان توضیحاتی را مطرح کرد.

سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط این فدراسیون بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم. فدراسیون تکواندو سال گذشته روز‌های بسیار پر بار و با شکوهی را پشت سر گذاشت. از همه همکاران در فدراسیون، اعضای هیئت‌های استانی و کسانی که در این امر ما را یاری کردند تا عملکرد قابل توجهی داشته باشیم، تشکر می کنم.

دکتر "چو" ما را با انتخاب اخیرش غافلگیر کرد

پولادگر در مورد انتخاب فدراسیون تکواندو به عنوان برترین فدراسیون تکواندوی جهان اظهار کرد: در روز جهانی تکواندو، دکتر "چو" رئیس جهانی فدراسیون تکواندو ما را با این انتخاب غافلگیر کرد. البته او یک ماه قبل از این انتخاب گزارش فعالیت کلی از فدراسیون ما گرفت که عملکرد دوره ۴۰ ساله در حوزه‌های مختلف ارائه شد.

در رده سنی پایه بسیار موفق عمل کردیم

او افزود: دکتر چو بار‌ها عنوان کرده بود فدراسیون تکواندوی ایران با برنامه، فعال و باهوش عمل کرده است. ما در حوزه رده‌های سنی پایه بسیار قدرتمند عمل کرده ایم. اتفاقی که در ورزش قهرمانی کشور کمتر به آن توجه شده است، اما مقام‌هایی که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به دست می‌آید کمتر در رسانه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از دید فدراسیون جهانی اتفاق مهمی است. رده نونهالان را پشتوانه موفقیت در رده بزرگسال در نظر می‌گیرد.

دستاورد اخیر تکواندوی ایران یکی از بهترین اتفاقات مدیریتی من بود

پولادگر ادامه داد: ارتقای سطح علمی تکواندو دیگر موضوع مورد توجه فدراسیون جهانی است که ما اقدامات شاخص و مهمی در این حوزه داشته ایم که مجموعا مورد توجه فدراسیون جهانی قرار گرفته است. این انتخاب اتفاق بسیار خوبی بود و یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در دوره ریاست من رخ داد. این موفقیت را به جامعه تکواندو، مردم ایران و مدیریت کشور تبریک می‌گویم.

تکواندوی ایران نمره قبولی مدیریت انقلاب است

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: این انتخاب نمره قبولی برای مدیریت انقلاب ما است. در دنیا رسانه‌های دشمن در حوزه‌های مدیریتی مختلف کشورمان تبلیغات منفی انجام می‌دهند و حالا که یک نهاد رسمی تا این میزان افتخار آفرینی می‌کند خود جوابی برای خیلی از حرف‌های باطلی است که درباره مدیریت انقلاب می‌زنند. افرادی در این چند سال تلاش کرده اند تا تکواندوی ایران ثمره تلاش خود را ببیند که از این بابت خوشحالیم.

کار به قدری در فوتبال سخت است که دلم برای همکارانم می‌سوزد

پولادگر در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی به مدیران فوتبالی برای ارتقای سطح کیفی در مدیریت  می دهد، عنوان کرد: من قصد ندارم درباره کار در رشته‌های دیگر قضاوت کنم، اما کار در فوتبال بسیار مشکل است و همکارانم که در این حوزه کار می‌کنند همیشه  به این قضیه اعتراف می‌کنند و من هم طبعا به خاطر این ماجرا دلم برای آنها می‌سوزد. فوتبال پوشش رسانه‌ای بالایی دارد و به دلیل شرایط خاصش هر اتفاق ریز و درشتی مورد توجه قرار می‌گیرد و کار در این حوزه واقعا سخت است.  

کار و تلاش با نیت خیر ثمره‌ای جز موفقیت ندارد

او افرود: مطمئنا کار‌هایی که با نیت کمک به مردم و رضایت خداوند متعال انجام شود، قطع به یقین به موفقیت می رسد و کسی هم نمی‌تواند به آن خرده بگیرد. امیدوارم شرایط برای ورزش کشور بهتر و ویروس کرونا ریشه کن شود تا بتوانیم در شرایط عادی انگیزه، شادی و نشاط را با رویداد‌های ورزشی  به جامعه تزریق کنیم.  

پولادگر: تکواندوی ایران نمره قبولی مدیریت انقلاب بود/ کار در فوتبال بسیار سخت است

اردوی تیم ملی آقایان به واسطه المپیک زودتر آغاز شد

رئیس فدراسیون تکواندو درباره برگزاری تمرینات تیم‌های ملی بانوان و آقایان بیان کرد: با مجوزی که از طرف ستاد مبارزه با کرونا صادر کرد و البته شیوه نامه بهداشتی که توسط فدراسیون تکواندو تدوین و تهیه شد و به ستاد مبارزه با کرونا ارائه کردیم، تمرینات تیم ملی آقایان با توجه به اینکه سهمیه المپیک گرفته ایم آغاز شد. در بخش بانوان تاریخی برای مسابقات کسب سهمیه المپیک اعلام نشده است، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در مهر ماه  بانوان تکواندوکار تمرینات خود را آغاز کنند.

شروع تمرینات در بخش بانوان شرایط خاصی دارد

پولادگر در ادامه گفت: آغاز تمرینات در بخش بانوان شرایط خاص خود را می‌طلبد چرا که بانوان نسبت به شیوه نامه‌های بهداشتی حساس‌تر هستند. امیدوارم به زودی اردوی تیم ملی بانوان را شروع کنیم، هر چند که تا امروز هم آن‌ها به صورت انفرادی تمرینات خود را در خانه و باشگاه‌های در نظر گرفته شده، پیگیری می‌کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
پولادگر تکواندو رو نابود کرده بهترینهای این رشته از دست این آقا ول کردند رفتند اتفاقا به نظر من این اتفاق برنامه ریزی شده و برای زمین زدن تکواندو ایرانه شما بببینید هیچ کدوم از تکواندوکاران باسابقه ا زدست ایشون راضی نیستند
آخرین اخبار