مسئول برگزاری مسابقات بین المللی پومسه درباره شرایط برگزاری این مسابقات در پایتخت خبر داد.

لشگری: داوری خوبی را در مسابقات پومسه شاهد بودیممسعود لشگری مسئول مسابقات و دبیر هیئت تکواندو استان تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات بین المللی پومسه بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های ورزشی نسبت به قبل  تفاوت زیادی پیدا کرده است و حالا سعی داریم با برنامه ریزی دقیق فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که یکی از آن‌ها، مسابقات پومسه مجازی بود که فکر می‌کردیم استقبال از آن حدود ۳۰۰ یا ۴۰۰ نفر باشد، اما حضور بالغ بر ۱۳۰۰ شرکت کننده از ۷۸ کشور در این مسابقات را شاهد بودیم و تقریبا ۱۰ روزی است که برای این مسابقات در حال تدارک بودیم.

لشگری در ادامه بیان کرد: امیدواریم انگیزه‌ای برای ورزشکاران ایجاد کنیم تا تمرینات را تعطیل نکنند و قصد داریم با شعار "تکواندو تعطیل نیست" این مسابقات را به اتمام برسانیم. نتایج این مسابقات هم از طریق فضای مجازی اعلام خواهد شد و قطعا مسابقات بعدی هم در پیش خواهد بود.

او ادامه داد: در یازده رده سنی مختلف برای ما ویدئو ارسال شد که آن‌ها را میان داوران تقسیم کرده ایم و سعی کرده ایم تا قوانین و اصول بین المللی را هم رعایت کنیم. با ۵ داور مسابقات را برگزار می‌کنیم و فعلا به صحنه‌ای شبهه برانگیز برخورد نکرده ایم  و حتی وقفه‌ای را هم ندیده ایم.  

لشگری بیان کرد: امیدوارم همانند سال‌های گذشته که رویداد‌های بسیار خوبی برگزار شد، این رویداد در این وضعیت کرونایی موثر باشد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار