مسئول کمیته داوران مسابقات بین المللی پومسه تهران درباره شرایط داوری این مسابقات توضیحاتی را مطرح کرد.

محمد کرمی مسئول کمیته داوران مسابقات بین المللی پومسه در تهران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این رقابت‌ها بیان کرد: با توجه به اینکه اولین دوره این مسابقات  به صورت مجازی به همت هیئت تکوانوی استان تهران برگزار شد، از کشور‌های مختلف دنیا دعوت کردیم تا در این رقابت‌ها شرکت کنند و البته شعار ورزش موجب صلح و دوستی است هم عینیت پیدا کرد. نزدیک به ۸۰ کشور دنیا و نزدیک به ۱۳۰۰ تکواندوکار در این مسابقات حضور پیدا کردند و شاید خیلی از این کشور‌ها روابط صمیمانه دیپلماتیک با نداشته باشند، اما وقتی فهمیدند تهران میزبان این مسابقات است در مسابقات پومسه شرکت کردند.  

او ادامه داد: در سراسر دنیا با برگزاری این مسابقات شور و نشاط ایجاد کریم تا در این مسابقات شرکت کنند و از داوران بین المللی استفاده کردیم تا اگر این مسابقات در هر جای دنیا برگزار شد از این داوران دعوت به عمل بیاید. از کشور‌های کوچک و بزرگ دنیا در این مسابقات حضور دارند و البته انتظار دارند تا در این مسابقات در نهایت عدالت برگزار شود و ما هم طبق آموزه‌های دینی به این امر واقف بودیم و خوشبختانه مسابقات در سطح کیفی خوبی برگزار شد. قهرمانان بزرگ و نامدار زیادی در این مسابقات شرکت کردند که  اگر مسابقات حضوری بود با توجه به شرایط رفت و آمد این امکان فراهم نمی‌شد.  

کرمی همچنین بیان کرد: ۵ داور هر ویدئو را قضاوت می‌کردند و ناظر و سر ناظر داوران را در صحنه‌ها کمک می‌دادند و توجیه می‌کردند. اکثر فیلم‌های ارسالی مناسب بودند و البته برخی فیلم‌ها سطح کیفی لازم را نداشتند که با توجه به قوانین حذف شدند. در نهایت ۲۶۰۰ فیلم بازبینی شد و امتیازات توسط داوران اعمال شد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار