رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست امروز در آخرین جمعه فصل تابستان از عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری و با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضائی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دلیل شیوع کرونا حجم تردد‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیری داشته است و ترددها بیشتر در داخل استان و محور‌های روستایی است.

او با بیان اینکه عصر امروز با توجه به تعطیلی روز جمعه و آخرین جمعه تابستان، حجم تردد‌ها ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت، افزود: از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های شهری و روستایی استان را دارند درخواست می‌شود سفر‌ها را به شب موکول نکنند و حتما در روز حرکت کرده و مقررات را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رضائی با بیان اینکه بیشترین حوادث برای موتورسواران رخ می‌دهد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ نفر از موتورسواران در جاده‌های استان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: به دلیل حجم بالای تردد موتورسواران در محور‌های روستایی استان درخواست می‌شود ضمن استفاده از کلاه ایمنی، این افراد بیشتر مراقبت کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار