فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری سارق سیم و کابل برق شبکه‌های هوایی و کشف ۲۹ فقره سرقت به همت ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی افزایش سرقت سیم و کابل برق شبکه‌های هوایی در سطح شهرستان زرند، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا ماموران این فرماندهی با تلاش شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سارق را که در حال ترک صحنه سرقت بود دستگیر و مقدار ۱۶۰ متر سیم وکابل سرقت شده که در نزدیکی محل سرقت پنهان کرده بود، کشف و خودروی او نیز حسب دستور قضایی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند بیان داشت: این سارق سابقه دار و حرفه‌ای در بازجویی‌های تخصصی مأموران به ۲۹فقره سرقت سیم وکابل شبکه‌های هوایی اعتراف کرد.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی وبا قرار قانونی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند در پایان گفت: پلیس تمام تلاش خود را برای ایجاد نظم، امنیت و رضایت عمومی به کار خواهد گرفت و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار