سرمربی تیم فوتبال عجمان امارات معتقد است پیروزی شباب الاهلی برابر شهرخودروی ایران به راحتی به دست می‌آید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال شباب الاهلی  امارات با شهرخودروی ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دیدار خواهد کرد و نماینده امارات به دنبال دومین پیروزی متوالی برابر شهر خودرو است تا بتواند به مرحله حذفی این رقابت‌ها برسد.

جرارد ساراگوسا سرمربی تیم شباب الاهلی در نشست خبری قبل از بازی تأکید کرد که حریف سرسختی را پیش رو دارند و برگزاری مسابقات هر ۳ روز یکبار دشواری کار را افزایش و تیم را در یک مبارزه فیزیکی قرار می‌دهد.

اینه در حالی است که به نظر می‌رسد ایمن الرمادی سرمربی تیم عجمان امارات به این موضوع اعتقادی ندارد و در مصاحبه جدید خود با  "ارم نیوز" در این باره بیان کرد که  فرصت خوبی برای  الاهلی است تا پیروزی خود را برابر نماینده ایران تکرار کند.

او توضیح داد که کارلوس ادواردو یک بازیکن قدرتمند در تیم شباب الاهلی است و نقش مهمی در کنار پدرو کنده و احمد خلیل برابر شهرخودرو خواهد داشت.

شباب الاهلی متکی به مجید ناصر دروازه بان و در مقابل او ولید عباس، محمد مرزوق، عبدالعزیز هایکال و یوسف جابر است و مجید حسن میانه میدان را هدایت می‌کند و در کنار او عبدالله النقبی با احتمال حضور کارلوس ادواردو برزیلی به عنوان بازیکن مکمل پدرو کنده با احمد خلیل در خط حمله هستند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.