مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هشت هزار و ۶۷ نفر در این استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تا کنون ۳۳۲ نفر حساب افتتاح کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: تا کنون هشت هزار و ۶۷ نفر در استان در طرح اقدام ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد تا کنون سه هزار و ۹۵۱ نفر فرم ج سبز دارند، ۳۳۲ نفر افتتاح حساب و ۱۷۱ نفر معادل ۶۴ میلیارد ریال وجه واریز کرده‌اند.

او افزود: مهلت تکمیل و بارگذاری مدارک و واریز آورده اولیه طرح اقدام ملی مسکن  آخر شهریور به پایان می‌رسد و متقاضیانی که تا پایان این ماه اقدامی در این خصوص نکنند، از طرح یاد شده حذف می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر درباره واریز وجه مربوط به این طرح عنوان کرد: هرگونه واریز وجه مربوط به سهم آورده متقاضی (اعم از هزینه‌های مربوط به ساخت، آماده‌سازی و ...) باید فقط از طریق حساب مسدودی افتتاح شده به نام متقاضی که اطلاعات آن در پروفایل او در سامانه نیز مشخص شده است، صورت پذیرد و پرداخت هرگونه وجه خارج از این حساب در سرجمع آورده متقاضیان برای تسویه حساب هنگام تحویل واحد محسوب نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


رستمی ادامه داد: این متقاضیان در مدت زمان یاد شده پس از تکمیل پرونده باید حداقل مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلامی برای ساخت واحد مسکونی خود، پرداخت کنند.

او با اشاره به اینکه این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است، تاکید کرد: با توجه به زمان کم باقیمانده، متقاضیانی که تا کنون مدارک خود را در سامانه ثبت نام تکمیل نکرده‌اند، و یا با وجود افتتاح حساب وجه اولیه را واریز نکرده‌اند، حداکثر تا پایان شهریور مهلت دارند، و بعد از این تاریخ متقاضی حذف می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: متقاضیان برای تکمیل و بارگذاری مدارک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند.

رستمی گفت: بعد از تکمیل مدارک، متقاضیان ثبت نامی شهر‌های بوشهر، عالیشهر، عسلویه و نخل تقی و چاه مبارک در شهر جدید نایبند (سیراف) به شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، متقاضیان ثبت نامی شهر برازجان به اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان و متقاضیان ثبت نامی سایر شهر‌ها به بنیاد مسکن همان شهرستان مراجعه کنند.

او همچنین بیان کرد: ساخت ۳۹۴ واحد مسکونی در شهر جدید عالیشهر آغاز و ۱۴۴ واحد در خورموج به زودی شروع خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.