نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی از سوی بنده ارائه و در صحن مجلس وصول و کلیات آن تصویب شد.

ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اولین طرح در مجلس یازدهم با عنوان مالیات بر خانه‌های خالی از سوی بنده ارائه شد که پس از وصول و تصویب کلیات آن در صحن مجلس، جزئیات آن در دستور کار است.

او ادامه داد: این طرح عدالت‌محور و در راستای حمایت از مستضعفان است و امیدواریم با تصویب جزئیات این طرح شاهد تأثیر مثبت بر بازار مسکن باشیم.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس، عنوان کرد: بی‌آبی و بیکاری از مشکلات بسیار مهم در شهرستان دشتستان است و تلاش ویژه‌ای برای پیگیری این دو موضوع و رفع مشکلات داریم. دشتستان به دریا وصل نیست و تأسیسات نفت و گاز چندانی ندارد که باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان به خوبی استفاده شود.


بیشتر بخوانید

رفع بیکاری و مشکل آب از اولویت‌های مهم در دشتستان است


او افزود: ساخت پتروشیمی در دشتستان با لحاظ همه استاندارد‌ها در توسعه اشتغال نقش خیلی مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایجاد آب‌شیرین‌کن ویژه دشتستان از دیگر موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم.

رضایی گفت: حل مشکل آب کشاورزی باعث رونق اشتغال می‌شود. کمبود اعتبار از مشکلات اصلی سد دالکی است که امیدواریم شاهد حل این مشکل باشیم.

او عنوان کرد: باید تلاش کنیم از خام‌فروشی در حوزه کشاورزی جلوگیری کنیم و صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی شهرستان به ویژه فرآوری و بسته‌بندی و تبدیلی در حوزه خرما گسترش یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.