نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری و حل مشکل آب از اولویت‌های مهم در دشتستان است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آب‌پخش بیان کرد: فرصت خدمت به مردم را باید به بهترین شکل استفاده کنیم.

او افزود: منطقه آب پخش از قطب‌های تولید خرما در استان و کشور است و ایجاد صنایع تبدیلی مرتبط با نخل و خرما می‌تواند کمک شایانی به رونق بازار کشاورزان این خطه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: رفع مشکل کم آبی در زمینه آب کشاورزی و آب شرب از اولویت‌های مهم در دشتستان است.


بیشتر بخوانید

سهمیه آب شهر‌ها و روستا‌های دشتستان از خط آبرسانی کوثر افزایش یابد


رضایی ادامه داد: سنددار شدن اراضی مسکونی مردم آب‌پخش چند دهه است که علیرغم تلاش‌های فراوان پابرجا مانده و شهروندان آب پخشی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و برای رفع این مشکل تلاش و پیگیری لازم را خواهیم داشت.

او تاکید کرد:  استقرار ادارات دولتی در بخش آب‌پخش حق مردم است و مسئولان ذیربط باید اهتمام لازم را بدین امر داشته باشند و ما نیز پیگیری لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: توزیع عادلانه اعتبارات در سطح شهرستان دشتستان یک ضرورت است و اعتبارات شهرستان باید بر اساس شاخص‌های جمعیتی و به صورت عادلانه توزیع شود و حق هیچ شهر یا بخشی نباید تضییع شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.