فرماندار کرمانشاه توسعه فعالیت‌های اورژانس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های حوزه سلامت را جزو اولویت‌های شهرستان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه توسعه فعالیت‌های اورژانس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های حوزه سلامت را جزو اولویت‌های شهرستان دانست و گفت : در راستای تحقق این هدف مهم در ۲ بزرگراه شرقی و غربی شهر کرمانشاه پایگاه اورژانس ایجاد می‌شود.

او گفت : برای ایجاد ۲ پایگاه جدید به دنبال جانمایی و اختصاص زمین مورد نیاز هستیم.

رنجبر افزود: به زودی در جلسه‌ای با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی زمین مورد نیاز را معرفی و عملیات اجرایی این ۲ پایگاه را آغاز خواهیم کرد.

او توسعه مراکز اورژانس به خصوص در جاده‌های اصلی، فرعی و شهر کرمانشاه را از برنامه‌های شهرستان اعلام کرد و افزود: تقویت و توسعه پایگاه‌های اورژانس به تامین سلامت مردم و رفع مشکلات آن‌ها به خصوص در زمان حوادث و بحران‌ها کمک می‌کند.

او کاهش زمان رسیدن آمبولانس بر سر صحنه حادثه را نیز مهم دانست و ادامه داد: با افزایش تعداد پایگاه‌ها و به تبع امکانات و نیرو این زمان نیز کاهش می‌یابد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تلاش‌ها و رشادت‌های مجموعه کادر درمانی و اورژانس در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و از زمان شیوع ویروس کرونا زحمات و ایثارگری‌های مجموعه سلامت استان به خصوص تلاشگران اورژانس بیش از قبل شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.