معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : روند رو به رشد بیماری کرونا در استان فقط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم کاهش می‌یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص اوج‌گیری دوباره بیماری کرونا در استان، گفت : طی روز‌های اخیر تعداد بیماران کووید ۱۹ در استان افزایش یافته است.

او گفت : این موضوع با توجه به کم شدن حساسیت مردم در برابر بیماری کرونا ویروس در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک، شرکت در مراسم هایی که وجود داشت، دقیقا قابل پیش بینی بود و شاهد افزایش تعداد بیماران و آمار مرگ و میر در استان هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: بیماری کرونا با طولانی شدن زمان آن برای مردم عادی شده به طوریکه مردم دیگر کمتر از ماسک استفاده می‌کنند، انتظار داریم هم‌استانی‌ها همانگونه که از ابتدای اپیدمی تا امروز همکاری خوبی با خادمان خود در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه داشته‌اند همچنان این همکاری تداوم داشته باشد.

او افزود: با این بیماری فقط با پیشگیری می‌توان مقابله کرد و روند رو به رشد بیماری در استان فقط با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم کاهش می‌یابد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.