رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۱۶۰ تخت این بیمارستان به بیماران کرونایی، گفت : بیماران روان و مغز و اعصاب جدا از بیماران کرونایی در بیمارستان پذیرش می‌شوند و بخش‌های بستری آن‌ها نیز کاملا مجزا است و جای نگرانی نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پیام محمدی رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به قدمت بیش از ۴۰ ساله بیمارستان فارابی، گفت : این بیمارستان یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌ها در بحث درمان بیماران اعصاب و روان است و از استاندارد‌های خوبی در این زمینه برخوردار است.

او با اشاره به استقرار ۲۷۰ تخت بستری در بیمارستان فارابی گفت : این بیمارستان مرکز درمان بیماران مغز و اعصاب است و پنج بخش روانپزشکی و نیز یک بخش مغز و اعصاب در آن فعال است.

محمدی افزود: هم اکنون ۱۰ متخصص مغز و اعصاب، ۱۴ روانپزشک و ۱۵ روانشناس در این بیمارستان فعالیت دارند.

این مسئول با اشاره به راه اندازی مرکز درمان سکته حاد مغزی در این بیمارستان، گفت: این مرکز تکمیل شده، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، فعلا فعالیت آن متوقف شده و این دسته از بیماران هم اکنون در بیمارستان امام رضا (ع) پذیرش می‌شوند.

رئیس بیمارستان فارابی کرمانشاه با اشاره به اختصاص ۱۶۰ تخت این بیمارستان به درمان بیماران کرونایی، گفت: از زمان شیوع کرونا بیمارستان گلستان و بخشی از بیمارستان فارابی به عنوان بیمارستان‌های خاص بیماران کرونایی در نظر گرفته شده و در حال حاضر بیش از نیمی از تخت‌های فارابی به درمان این بیماران اختصاص داده شده است.

محمدی با اشاره به مراجعات روزانه بیماران مشکوک به کرونا به این بیمارستان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود ۱۲ هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان مراجعه داشته‌اند.

او با بیان اینکه همچنان بیماران مغز و اعصاب در این بیمارستان پذیرش می‌شوند، افزود: در حال حاضر محل مراجعه و بخش‌های پذیرش این دسته از بیماران با بیماران کرونایی کاملا جداست و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.