معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت کشور با بکارگیری ۵۴ نیروی جدید در استانداری و فرمانداری‌های کهگیلویه و بویراحمد موافقت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آذر صفایی نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مجوز استخدام هزار و ۵۰۰ نفر در بدنه مجموعه وزارت کشور از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ و تامین اعتبار شده است گفت: از این تعداد ۵۴ نفر سهمیه مربوط به کهگیلویه وبویراحمد هستند.

صفایی نیا در خصوص هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌ های اجرایی سال ۹۹ افزود: پس از پیگیری های تخصصی و کارشناسی و بعد از گذشت ۱۰ سال، وزارت کشور، به منظور تامین نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و  بخشداری‌ها آزمون استخدامی برگزار می کند.

او افزود: استانداری و فرمانداری های ۹ گانه کهگیلویه و بویراحمد به منظور تکمیل کادر اداری خود، از بین متقاضیان واجد شرایط ۵۴ نفر را استخدام می کنند.

صفایی نیا بیان کرد: از مجموع این تعداد ۱۴ نفر سهمیه استخدامی مربوط به خانواده معظم ایثارگران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: واجدان شرایط با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده، از ساعت ۱۲ پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه ۹۹ تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۹ شهریور ماه ۹۹ نام نویسی کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.