شهردار هرسین از عملیات اجرایی آسفالت معابر خبر داد و گفت: دو اکیپ به صورت فعال در حال لکه گیری و ترمیم نوار‌های حفاری و چاله های ایجاد شده در سطح شهر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهردار هرسین از عملیات اجرایی آسفالت معابر خبر داد و گفت: معابر زیادی از سوی مجموعه شهرداری و شورای شهر آسفالت شد و از طریق فضای مجازی و نصب بنر فعالیت‌های صورت گرفته به شهروندان نیز اطلاع رسانی شده است.

او گفت: از هفته گذشته تاکنون خیابان‌ها و بلوار تازه تاسیس روبروی مسکن مهر دادگستری و کوچه‌های سحر ۱۲،۱۵،۱۴،۱۳ به متراژ ۸هزار مترمربع، کوچه شهید صفدر بهرامی به متراژ ۸۰۰ مترمربع و کوچه شهید احداله دل انگیزی که هم اکنون در حال اجرا است به متراژ ۱۲۰۰ مترمربع به صورت کامل و مکانیزه روکش آسفالت شده است و این فرآیند همچنان ادامه دارد.

 اسدی گفت:علاوه بر آسفالت کوچه‌ها و معابر عریض که  با ماشین آلات مکانیزه انجام می شود دو اکیپ نیز به صورت فعال در حال لکه گیری و ترمیم نوار‌های حفاری و چاله‌های ایجاد شده در سطح شهرهستند که با وجود کمبود بودجه و درآمد‌های شهرداری و هزینه‌های عمرانی سنگین، تمامی تلاشمان این است که تعداد زیادی از معابر را از وضعیت نابسامان کنونی که زیبنده شهروندان این دیار نیست خارج کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.