عوده زاده داشتن شهری زیبا را حق شهروندان عنوان کرد و گفت: مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از سوسنگرد منتقل می‌شوند.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به برگزاری جلسه هماهنگی ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور ساماندهی مشاغل و داشتن شهری به دور از آلاینده‌های صوتی و زیست محیطی، صنوف مشاغل آلاینده از شهر سوسنگرد منتقل می‌شوند.

او با بیان اینکه مشاغل آلاینده را شامل؛ صنوف تحت پوشش اتحادیه‌های مکانیک خودرو، نجاری، جوشکاری ، مصالح ساختمانی و ... عنوان کرد و افزود: انتقال مشاغل پر سر و صدا و آلاینده جزو طرح کشوری محسوب می شود و در بسیاری از استان ها و شهرهای کشور اجرایی شده است.

عوده زاده با اشاره به اینکه دستورالعمل تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری تهیه و تدوین شده است، بیان داشت: کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ها بیشتر به بحث آلایندگی و ایجاد مزاحمت مشاغل در صنوف مختلف می پردازد و نحوه اجرای آن به این گونه است که مشاغل مزاحم و آلاینده طبق دستورالعمل واصله پس از شناسایی از طریق کارشناسان شهرداری و اداره صنعت و معدن ، به کمیسیون بند ۲۰ فراخوان شده و پس از بررسی و تشخیص، تمهیداتی را اتخاذ می کند .

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: محل انتقال این صنوف در بیرون از شهر سوسنگرد مشخص شده و پس از تکمیل مراحل قانونی سایت مورد نظر طراحی و در اختیار این صنوف قرار خواهد گرفت و همه اصناف مربوطه باید براساس دستورهای ابلاغی موظف به جابجایی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.