شهردار مشهد گفت: باز شدن گره‌های ترافیکی یکی از ثمرات ساماندهی مشاغل آلاینده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید صولت مرتضوی در مراسم بهره‌برداری از مجتمع خدمات خودرویی 334 واحدی صنوف توانا اظهار کرد: با تعاون و مشارکت شهرداری مشهد با صنوف توانستیم مجتمع خدمات خودرویی صنوف توانا را امروز به بهره‌برداری برسانیم تا ضمن کاهش مشکلات زیست محیطی شهر مشهد، شاهد ساماندهی تعداد زیادی از مشاغل آلاینده باشیم.
وی افزود: همت و تلاش همکاران ما در حوزه محیط زیست و خدمات شهری حمایت و تلاش جهت ساماندهی صنوف آلاینده شهر است و در این مسیر نیز همکاری خوب و مطلوبی با صاحبان صنوف و اتحادیه‌ها داشتند.
شهردار مشهد ادامه داد: زمانی که گزارش می‌دهند یک واحد صنفی بنابه دلایلی پلمب یا جریمه شده است، تلخ‌ترین خبر برای من است چرا که رسالت ما بستن و قفل کردن نیست بلکه گشایش در کار مردم است که احداث و بهره‌برداری از مجتمع 334 واحدی خدمات خودرویی صنوف توانا نیز از این دست اقدامات می‌باشد.
مرتضوی گفت: برای شهرداری مشهد رونق اقتصادی و توسعه اشتفال بسیار اهمیت دارد لذا برای ساخت این مجتمع 90 میلیارد ریال هزینه شده است که بالغ بر 20 میلیارد ریال آن را شهرداری تامین کرده است.
وی ادامه داد: زمانی شهرداری توسعه یافته‌ای خواهیم داشت که شهروندانی توسعه یافته اقتصادی داشته باشیم لذا تلاش داریم تا جیب مردم را پر پول و به اشتفال جوانان اهمیت دهیم.
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: یکی از تلاش‌های شورای اسلامی شهر مشهد دائمی شدن تبصره کمک 15 میلیارد تومانی به ساماندهی مشاغل مزاحم شهری مشهد است.
غلامحسین صاحبی افزود: با ساماندهی مشاغل آلاینده سطح شهر ضمن کاهش مشکلات زیست محیطی شاهد باز شدن گره‌های ترافیکی نیز خواهیم بود.
غلامحسین صاحبی رییس کمیته ساماندهی اصناف مشهد نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: صنوف خدمات فنی سال‌هاست که در سطح شهر مشهد فعال هستند و به نوعی خدمتگزاران فنی هستند که اگر وجود آن‌ها نباشد مشکلاتی به وجود می‌آمد اما باید این دسته از صنوف ساماندهی می‌شدند.
طیرانی گفت: در این راستا تعدادی از صنوف خدمات خودرویی با سرمایه‌گذاری خود و کمک اتحادیه و همچنین حمایت شهرداری مشهد توانستند زمینی را در خین عرب خریداری کنند و امروز شاهد بهره‌برداری از مجتمع خدمات خودرویی صنوف توانا هستیم.

انتهای پیام//
برچسب ها: شهردار ، ترافیک ، مشاغل ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.