حجت الاسلام شعبانعلی گفت: روحانیون به عنوان سفیران دین همواره در حفظ اصل دین اسلام و تبلیغ و ترویج آن کوشیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در جمع روحانیون و روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های انتظامی و مرزبانی، گفت: در روایت‌ها ذکر شده است که علما وارثان پیامبران هستند چرا که اینان ادامه دهنده راه انبیاء که همان تبلیغ ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام به مردم است را برعهده دارند.

او اظهار کرد: باید رفتار و گفتار ما و آنچه بر دل ما می‌گذرد به گونه‌ای باشد که مردم بتوانند از آن الگو برداری کنند، و روحانیون باید مرجع رسیدگی، حلال مشکلات و مرهم آلام و درد‌ها باشند.

حجت الاسلام شعبانعلی افزود: روحانیون به عنوان سفیران دین همواره در حفظ اصل دین اسلام و تبلیغ و ترویج آن کوشیده اند، و به یمن و مبارکی انقلاب اسلامی و تلاش مستمر و شبانه روزی روحانیون، امروزه امر ترویج و تبلیغ دین اسلام و تشیع در سطح بالاتری نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ تشیع قرار دارد.

او به دغدغه‌های مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند "دشمن برای نفوذ در آموزش و پرورش بسیار تلاش می‌کند". نفوذ گاهی اوقات با سر و صدا است ولی گاهی اوقات با جنگ نرم ورود پیدا می‌کند، لذا این مهم وظایف تمام مسئولین، متولیان فرهنگی و جامعه روحانیون به عنوان سفیران هدایت را سنگین و چند برابر می‌کند و باید در برابر عملیات روانی دشمن دست به دست هم دهیم و از دین شریعت اسلام ، اعتقادات و ارزش‌های ایرانی اسلامی، تا جان بر بدن داریم محافظت کنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.