سرهنگ کهزادی گفت: از همشهریان تقاضا می‌شود به منظور اجرای پر شور مراسم روز عاشورا در استان ایلام، همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در رابطه با تمهیدات ترافیکی روز عاشورا در سطح استان ایلام گفت: به منظور حضور گسترده و پرشور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا ، در مصلای بزرگ شهر ایلام ، پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ساعت ۸ صبح امروز تا پایان مراسم ، تمهیدات لازم ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده است و محدوده ترافیکی در کلیه مسیر‌های منتهی به مصلای بزرگ شهر ایلام امروز اجرا می‌شود.

او مطرح کرد: از همشهریان گرامی تقاضا می‌شود از پارک و توقف خودرو‌های خود در محدوده مصلی شهر ایلام خودداری کنند و همکاری  لازم را با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی خوب شهروندان استان ایلام در طول برگزاری مراسم‌ها طی شب‌های گذشته ، بیان کرد: شهروندان همکاری خوبی با ماموران راهنمایی و رانندگی داشتند و خوشبختانه در طول چند شب گذشته ، هیچ گونه مشکل ترافیکی را در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها شاهد نبوده ایم.

او اظهار کرد: ما به همکاران خود در کلیه شهرستان‌های ایلام نیز ابلاغ کرده ایم که پوشش ترافیکی مراسم‌ها و دسته‌های عزاداری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: محرم 99 ، ایام محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.