افزایش ۱۸ هزار مترمربعی فضای فرهنگی آذربایجان‌غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۸ هزار مترمربع به فضای فرهنگی استان افزوده می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه  تالار بزرگ ارومیه در دهه فجر امسال به طور کامل به بهره برداری ‏ می‌رسد گفت: تالار فرهنگی ارومیه یکی از طرح‌های فاخر دولت در شمال غرب کشور است، و  با افتتاح این تالار، ۱۸ هزار و ۲۰۰ مترمربع بر فضاهای فرهنگی استان افزوده می‌شود.

او  ادامه داد: هزینه احداث این تالار بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود که از سوی دولت تامین شده است.

خدایاری افزود: تالار بزرگ ارومیه ‏به لحاظ مساحت، یک چهارم فضاهای فرهنگی آذربایجان غربی را نیز تشکیل می‌دهد که در زمینی به مساحت بیش از ۱۲ هزار متر مربع احداث شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: این طرح هرچند از محل اعتبارات ملی در حال احداث است ولی استاندار آذربایجان‌غربی از محل اعتبارات استانی نیز کمک حال ما در اتمام این طرح بوده است.

حجت الاسلام خدایاری افزود: سالن هنرهای نمایشی با گنجایش یک‌هزار و ۲۰۰ نفر، سالن موسیقی با گنجایش ۵۰۰ نفر و محل نمایش روباز با طرفیت ۳۰۰ نفر در این تالار پیش‌بینی شده‌است.

او با اعلام اینکه احداث بخشی از این تالار تا شهریورماه به پایان می‌رسد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تالار بزرگ ارومیه در دهه فجر امسال به طور کامل به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.