استاندار کرمانشاه گفت : با همکاری و مساعدت موسسه خیریه عترت بوتراب، ۱۶۰ واحد مسکونی برای ایتام در استان ساخته می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ما از تلاش‌ها و اقدمات موثر مسئولین خیریه عترت بوتراب در استان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم و امکانات لازم برای ساخت واحد‌های مسکونی برای ایتام با جدیت فراهم خواهد شد و دستگاه‌های ذی ربط موظف به همکاری لازم با مدیران این موسسه هستند.

او گفت : در استان آمادگی‌های لازم برای ساخت ۱۶۰ واحد مسکونی ویژه ایتام وجود دارد و در این زمینه دستگاه‌های ذیربط باید مقدمات لازم را برای احداث این تعداد واحد در شهر‌های مختلف استان فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه از اداره راه و شهرسازی استان خواست هر چه سریعتر پیگیری‌های لازم را برای تعیین و مشخص کردن زمین در نقاط مختلف استان به ویژه در شهر کرمانشاه برای ساخت بیش از ۱۵۰ واحد مسکونی انجام دهد. همچنین بنیاد مسکن استان نیز ملزم به در نظرگرفتن زمین برای ۲۱ نفر از ایتام در روستا‌ها شد.

مقام عالی استان ادامه داد: دستگاه‌های ذی ربط برای در نظر گرفتن زمین اقدام کنند و هر کجا که لازم باشد پیگیری‌های مورد نیاز را با وزیر راه و شهرسازی نیز انجام خواهیم داد، زیرا تلاش برای خانه دار شدن ایتام در استان بسیار مهم و ضروری است.

او گفت: همچنین اقدامات لازم برای در اختیار گذاشتن ۱۶۰ عدد لپ تاپ و تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش این خیریه در استان صورت خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.