مدیرعامل شرکت اسکان ایران بنیاد علوی گفت: برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، گردشگری، آموزشی، کشاورزی و ساخت و ساز در شهرستان سرپل‌ذهاب ۳۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ وحید خاوه ای مدیرعامل شرکت اسکان ایران بنیاد علوی روز یکشنبه در حاشیه بازدید طرح‌های مصوب بنیاد علوی در سرپل ذهاب، گفت: بنیاد علوی بیش از ۱۰ پروژه عمرانی، خدماتی، گردشگری، آموزشی، کشاورزی، ساخت و ساز، سهولت در دسترسی آب شرب در بخشی از روستا‌ها در مجموع با ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان سرپل ذهاب انجام داده و یا در دست اقدام دارد.

او اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ آب روستای چفته، زهکشی اراضی روستا‌های آینه، جلالوند، کوییک و گل خاطر که براثر سیل و زلزله تخریب شده بود، بازسازی و تعمیر کانال آب سنگی و بتنی روستا‌های سرابگرم و زعفران به تعداد ۵۰۰ بهره بردار برای مصارف کشاورزی از پروژه‌های مصوب بنیاد علوی در سرپل ذهاب است.

مدیرعامل شرکت اسکان ایران بنیاد علوی گفت: تکمیل آسفالت و محوطه سازی بازارچه تیله کوه که به صورت مستقیم و غیرمستقیم تاثیر زیادی در معاملات اقتصادی شهرستان دارد و لوله گذاری به مسافت ۱۰ کیلومتر و ساخت مسکن برای مجتمع آب شرب تپه «راراخان» که در مجموع حدود یک هزار و ۱۰۰ تن از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد از دیگر پروژه‌های مهم بنیاد علوی به شمار می‌رود.

خاوه‌ای ادامه داد: تامین آب شرب بخش قلعه شاهین، تامین آب شرب مجتمع سرقلعه و جگیران، تعمیر جاده دسترسی به آبشارپیران و ساخت یک باب مدرسه‌ی راهنمایی از اقدام‌های مهم بنیاد علوی در روستا‌های شهرستان سرپل ذهاب است که از قبل آن‌ها خانوار‌های زیادی منتفع می‌شوند.

او بیان کرد: تجهیز سه سالن فنی و حرفه‌ای برای جوانان جویای کار شهرستان، ایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی در محل آثار باستانی و گردشگری طاق گرا از دیگر پروژه‌های مصوب بنیاد علوی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.