پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و چهارم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود. 

 

 

 



عدم رسیدگی مسئولین به مسکن مهر ماهدشت

با سلام، ما در مسکن مهر ماهدشت هیچی نداریم، نه نظافت نه محیط مناسب و حتی نه هوای خوب، کسی پاسخگو نیست. خدا به حق خودش مسئولین بی‌کفایت ما رو در دو دنیا چنان رسوا کند که مو بر بدن همگان سیخ شود.


 

حقوق بیکاری ۶ ماه  پرداخت نشده است

از اردبیل پیام می‌دهم بیمه شده تأمین اجتماعی هستم. بنده همکارم از اول فروردین با پایان قرارداد از کارخانه اخراج شدیم (کلاً کارخانه بسته شد) و از اول فروردین ۹۹ مشمول بیمه بیکاری هستیم. مشکل من و همکارم اینِ که ما بیکار شده اتمام قراردادیم نه بیکار شده بیماری کرونا که دولت مارو با بیکار شدگان بیماری کرونا جمع بسته و حقوق بیکاری مارو نزدیک ۶ ماه است پرداخت نکرده.
از شما خواهشمندیم پی گیر این قضیه باشید که چرا حقوق بیکاران اتمام قراردادی که دیگه زندگی‌مان ته کشیده پرداخت نمی‌شود.



اشکال در ثبت‌نام دانشگاه علمی و کاربردی و عدم پاسخگویی سازمان سنجش کشور

پس از خرید کارت اعتباری ثبت‌نام دانشگاه علمی و کاربردی و مراجعه به سایت ثبت‌نام در موعد مقرر با خطای سریال کارت اعتباری موجود نیست یا قبلاً استفاده شده مواجه می‌شویم برای پیگیری این موضوع با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ تماس حاصل گردید که متأسفانه منشی کامپیوتری اعلام می‌کرد که کارشناسان در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیستند یا تلفن سازمان در حالت اشغال قرار داده بودند و کسی پاسخ‌گو نبود و بدین وسیله خواهشمند است پیگیری لازم به عمل آید تا حقوق از دست رفته بسیاری از داوطلبان که به علت خطای سیستم سازمان سنجش صورت گرفته و داوطلبان نقشی در آن نداشتند محقق گردد و فرصت لازم برای ثبت‌نام به ایشان داده شود.


 

کارت سوخت خودرو من ۵پنج ماه است که نیامده. قرار بود ۲ هفته‌ای بیاد، بعد قرار شد ۴۵ روزه بیاد الآن پنج ماه که نیامده است.



کارت هوشمند ملی

با سلام و خداقوت. خواهشمند است در خصوص کارت هوشمند ملی نیز پیگیری داشته باشید. سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کرده‌ایم، ولی هنوز هیچ خبری نیست. با تشکر.



پیگیری مشکلات پذیرش برای دکتری‌

می‌خواستم از وزیر پیگیری کنید کسانی که ترم دوم پارسال به خاطر کرونا حذف ترم زدن و باید مهرماه از پایان‌نامه دفاع کنند؛ تکلیفشان برای مصاحبه دکتری چیه. ما کلی زحمت کشیدیم و خواندیم حالا نمی‌دانم اجازه ثبت‌نام داریم یا نه. لطفاً با وزیر هماهنگ کنید که فارغ‌التحصیلی را تا پایان آذرماه تمدید کنند تا ما متضرر نشیم. یه بار هم قبلاً براتان ارسال کردم جوابی ندادید.


 

حقوق ندادن چندماهه پرسنل شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های اهواز

باسلام و خسته نباشید خدمت باشگاه خبرنگاران جوان:در شرایط سخت بیماری کرونا که همه مردم خود را مدیون کادر درمان می‌دانند در اهواز هیچ مسئولی در فکر کادر شرکتی و پیمانکاری درمان و پشتیبانی بیمارستان‌های اهواز نیست الآن سه ماه است که با ماقرداد نبسته‌اند و میگویند این هفته حقوق می‌دهیم، هفته بعد حقوق می‌دهیم و در این احوال و شرایط سخت زندگی همه این پرسنل در دو نوبت یا پس از اتمام نوبت اقدام به مسافرکشی و شغل دوم می‌کنند و وقتی اعتراض می‌کنیم میگویند همینی که هست ماهم از ترس اخراج شدن مجبور به سکوت هستیم ما از شما تقاضا داریم پیگیر این مسئله باشید و دعای خیر ما پشت‌وپناه شماست (جمعی از کارکنان شرکتی و پیمانکاری بیمارستان‌های، گلستان، امام خمینی، رازی، بقایی_۲_اهواز)


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار