پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و یکم شهریورماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 



مشکلات زیاد مسکن مهر ماهدشت کرج

با سلام با وجود بیش از پنج هزار خانوار ساکن در مسکن مهر ماهدشت حتی از کوچک‌ترین خدمات بی‌بهره هستند، نظافت، درمان، مدرسه، فضای سبز و. شهرداری ماهدشت اصلاً رسیدگی نمی‌کند. عدالت کجاست؟ لعنت به امید دروغی که هیچی از آن به ما نرسید.



لطفاً کودکان SMA رو حمایت کنید. متأسفانه هیچ مسئولی به فکر نیست. این طفل معصومان قبلاً تحت پوشش بودن، اما تو دوران وزارت آقای قاضی‌زاده هاشمی گفته شد چرا باید برای بچه‌هایی که آخرش می‌میرند هزینه کنیم و دارو وارد کنیم. در صورتی که با دارو زنده می‌مانند و انقدر زجر نمی‌کشند. اگر بدونید به دلیل دستگاه تنفسی که بهشون وصله هرچند وقت دچار عفونت تنفسی می‌شوند و چه سوزنایی تو دست و پاشون واسه رگ گیری وارد میشه تا دارو تزریق کنند. از نوزادی مدام انجی و ساکشن میشن. درصورتی‌که با مصرف دارو کاملاً از دستگاه جدا میشن و میتونن راحت نفس بکشن. جدیداً هم یه داروی ارزان براشون ساخته شده و تو چند کشور داره رایگان داده میشه. شما رو به خدا یه کاری کنید، حق این فرشته‌ها نیست تو غفلت مسئولین بی‌مسئولیت درد بکشن و بمیرن. الآن مشکل تأمین مالی واسه دارو نیست، مشکل اینه که تا موضوع رسانه‌ای نشه و آبروی این از خدا بی خبرا نره کاری واسه مردم نمی‌کنند. متأسفانه برای بیماریش هم غربالگری تو ایران انجام نمیشه و هر روز داره تعداد این طفل‌ها بیشتر میشه.


 

زمین‌خواری

تو رو به خدا ب داد مردم شهرستان کنگاور از استان کرمانشاه برسید ۲۰ سال پیش زمین از تعاونی خریدن، ولی هیچ خبری نیست پول و زمین تو هواست.


 

مرزنشینان

تو این اوضاع واحوال کرونایی و اقتصادی ما مرزنشینان در بدترین شرایط ممکن هستیم به خدا دیگه امانمان بریده است. الآن نزدیک به ۴ ماه هست سهمیه سوختی واریز نشده بااینکه دولت هم تصویب کرده و ابلاغشم کرده هنوز هیچ خبری نیست. باور کنید امروز برای ۱۰ هزارتومان برق خانه من را قطع کردند.


 

مرکز شماره‌گذاری شیراز

دلال‌ها با مسئولین تعویض پلاک در شیراز زد و بند کردن صفی به طول ۵ الی ۶ کیلومتر ماشین سوری ساخته تند
وقتی میری آخر صف دلال جلو می‌آید میگه جلو صف نوبت دارم ۱۲۰هزارتومان در آخر باچانه زنی ۱۰۰هزار می‌گیرد و می‌برد جلو ماشینی می‌ره کنار و شما میری داخل صف شما که کمی رفتی جلو همان ماشین می‌آید پشت سرت داخل صف و ماشین‌های پشت سرش هم هیچ اعتراضی نمی‌کنند پس معلوم میشه صف همه سوری و از طرف خود مسئولین تعویض پلاک هست وقتی جریان رو به افسر بازدید خودرو گفتم که با شما دست دارند جوابی نداد فقط خندید.



حذف غذا از پرواز‌های داخلی همراه با دریافت وجه غذا

سهم ایرلاین‌ها از پروتکل‌های بهداشتی فقط حذف بسته‌های غذایی و در اختیار گذاشتن حدود ۳۰۰ cc آب می‌باشد و سود سرشاری را به جیب می‌زنند، ولی فاصله اجتماعی که خطرات جانیش به مرتب بیشتراست به خاطر سود بیشتر رعایت نمی‌شود. چرا مسئولین مربوطه و سازمان حمایت از مصرف‌کننده سکوت می‌کنند. از شما درخواست نشر این موضوع را دارا هستم با تشکر. از آژانس هوا پیمایی والا پرواز اروند.


 

توهین به زنان و دختران

اعتراض به حذف جاهلانه و نابخردانه دختران در جلد کتاب ریاضی سوم دبستان


 

تفرجگاهی در تهران که پارکینگاه شده است!

این روز‌ها وضعیت ترافیک میدان چهارصد دستگاه واقع در منطقه ۱۴ پایتخت که به تفرجگاه این منطقه مشهور است، به صورتی شده است که به دلیل این ترافیک برای مردم و اهالی محل مشکلات گوناگونی برای تردد و همچنین آلودگی‌های صوتی ایجاد شده است.
این میدان به دلیل قرار گرفتن در مرز میان محدوده اجرای طرح ترافیک و ایستگاه مترو ابن‌سینا به‌صورت روزانه شاهد پارک خودرو‌های گوناگون است و به نوعی به پارکینگ خودرو‌هایی تبدیل شده است که صاحبان آن‌ها نمی‌توانند وارد طرح شوند و خودرو را در این میدان پارک و با مترو و وسایل دیگر راهی مقصد می‌شوند.
در روز‌های کاری به همین این دلیل این میدان شاهد ترافیک بسیار سنگین و سرسام‌آوری است، از باشگاه خبرنگاران، پلیس راهور تهران و شهرداری منطقه ۱۴ درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار