احزاب سیاسی در کشور باید برنامه ارائه دهند که اگر قدرت را بدست گیرد در هر حوزه ای چه کاری خواهند کرد.

رقابت برای خدمت به مردم باشد/مردم کار می‌خواهندحجت الاسلام عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: ما در کشور حزب واقعی دارای برنامه نداریم که اگر قدرت را بدست گیرد در هر حوزه‌ای چه کاری خواهند کرد و رقابت‌ها باید بر سربرنامه باشد، وقتی برنامه نیست سر تخریب رقابت می‌کنند و به جای گشایش امور، باعث تخریب نظام می‌شوند و کمک شایانی به ضدانقلاب می‌کنند.

او افزود: شورای نگهبان نباید به حزبی که برنامه‌ی مورد تایید نخبگان نداشته باشد اجازه فعالیت سیاسی و حرکت به سوی قدرت و دور خیز برای رسیدن به مناصب را بدهد.

حجت الاسلام عبادی گفت : اگر اینگونه شود، مردم هم بعد از ۴ سال سردرگم نیستند و حزب پاسخگوی مردم خواهد مردم بود.

از حسابرسی شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان تا آغاز نهضت آبخیزداری در کشور

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت : حدود ۴۰ درصد بودجه خراسان جنوبی را در سال ۹۵ افزایش دادیم به طوری که در مجلس خراسان جنوبی رتبه اول بودجه را کسب کرد

او افزود: تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری کردیم به قوه قضاییه ارجاع داده شد و پس از حسابرسی مقداری از تخلف ۱۵ هزار میلیاردی برگشت داده شد.

عبادی بیان اینکه عضو فراکسیون جانبازان و معلولین بودم گفت: مصوبه قانون جامع معلولین را تصویب کردیم تا حمایت‌های بیمه‌ای و  معلولین به طور جامع انجام شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد جاده بیرجند قاین طی پیگیری‌های متعدد به اتمام رسید، با اختصاص ردیف بودجه‌ای راه آهن و با همت استاندار عملیات اجرایی آن از چندین نقطه در استان آغاز شد.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه ۵ برابر آب‌های زیرزمینی، به صورت روان آب داریم که هدر میرود، گفت: با ارائه طرحی، مجوز برداشت از صندوق توسعه برای آبخیزداری و آبرسانی صادر شد و نهضت آبخیزداری و آبرسانی به مناطق ویژه شکل گرفت و سهم ویژه‌ای برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شد.

عبادی بیان کرد: توسعه آموزش عالی در استان، طرح تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان و طرح تفحص از هدفنمندی یارانه‌ها را دنبال کردیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: اولویت گازرسانی به خراسان جنوبی، جنوب کرمان و سیستان بلوچستان از دیگر مصوبات مجلس بود

او با بیان اینکه هم اکنون هیئت علمی دانشگاه بیرجند هستم تصریح کرد: حقوق دریافتی از دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی، امسال به ۸ میلیون تومان رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.