مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو این صندوق هستند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: با توجه به گسترش دامنه‌ی فعالیت و خدمات رسانی صندوق اعتباری هنر، افزایش متقاضیان عضویت و لزوم عدالت در نحوه ارائه خدمات مالی به اعضا، ضرورت برخورداری افراد از کارت شناسایی چند منظوره به وجود آمد.

سیدزاده با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می‌شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا از جمله وام، بیمه، کمک مستمری، طرح تکریم و... به صورت یکپارچه و بربستر آن ارائه خواهد شد.

سیدزاده عنوان کرد: با پیاده‌سازی این طرح، این امکان فراهم می‌شود که خدمات با سرعت، سهولت و با کیفیت بالاتر به اعضا ارائه شود.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: ثبت نام صدورهنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از روزدوشنبه ۲۴ شهریورماه از طریق سایت هنر کارت به نشانی http://honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در گام‌های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و متناسب با بودجه دریافتی کمک هزینه بیکاری ناشی از بیماری کرونا به هنرکارت آن‌ها واریز خواهد شد.

یادآور می‌شود، اطلاعات تکمیلی مورد نیاز درباره زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.