آغاز آزمون عملی مراکز مهارت آموزی خراسان شمالی از امروز

سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی از آغاز آزمون عملی مهارت آموزی از امروز همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، افزود: ۲۵۳ نفر از هنرجویان استان از دوشنبه ۲۴ تا چهارشنبه ۲۶ شهریورماه با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن و برخی از مراکز مهارت آموزی شهرستان‌های استان در آزمون عملی حضور می‌یابند.

حیدری افزود: در این دوره از آزمون مراکز مهارت آموزی «ارغوان»، «دوستی»، «دانش دارالفنون»، «هنر‌های زیبا»، «جهان تصویر»، «پویش»، «جهان نما»، «آبادگران»، و «سینما» میزبان هنرجویان می‌باشند.

او  با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا بیان داشت: آزمون عملی با در نظر گرفتن رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی  با حضور حداکثری هنرجویان برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی همچنین در ادامه از برگزاری سومین آزمون جامع در استان و سی و یکمین آزمون سراسری ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردانش در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با حضور ۲۳۱ نفر در روز جمعه ۲۸ شهریور ماه امسال به صورت مجازی و هم زمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

او  عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای دقیق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برابر سیاست‌های اعلام شده ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد آزمون تئوری مهارتی را در تاریخ ۲۸ شهریورماه به صورت مجازی و آنلاین برگزار نماید.

حیدری افزود: داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه و چگونگی برگزاری آزمون‌های کتبی به سامانه آزمون هنر به آدرس azmoonehonar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.