مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کارگاه تولید ماسک گفت: بچه‌های مکتب امام حسین (ع) با تمام توان در بحران کرونا خدمت کردند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان با اشاره به اهانت به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: امروزما محزونیم، زیرا به پیامبر ما توهین کردند و دردناک‌تر این که حتی نمیتوانیم تجمعی  کنیم که مبادا شیعه‌ای به بیماری مبتلا شود و قلب نازنین امام زمان (عج) به درد آید.

حجت الاسلام محمد صالحی افزود: اکنون ما در شرایط سخت هستیم وقتی این ویروس حمله کرد دنیا متحیرماند، غربی‌ها تعادلشان را از دست دادند، تا آنجا که از یکدیگر حتی دزدی میکردند، غارت ماسک و امثال آن نشانه این  نداشتن تعادل بود، اما ما چگونه برخورد و مدیریت کردیم که همه انگشت به دهان ماندند.

او  اظهار داشت: ما بهترین نمونه از فرهنگ اهل بیت را در زمان کرونا دیدیم، نقش تربیت و فرهنگ محرمی را دیدیم، این بچه‌های جهادی و بسیجی و بچه‌های مکتب امام حسین بودند که آمدند وسط میدان خادمین امام حسین و امام رضا علیهما السلام.

او ادامه داد: نتیجه این اقدامات انقلابی این شد که ما حتی برای کشور‌های دیگر ماسک فرستادیم و این حاصل زحمت امثال شما بود.

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه اگر اقدامات و کمک‌های مومنانه نبود معلوم نمیشد وضعیت سخت تر می شد بیان کرد: شما خادمین امام رضا (ع) که دل در گرو اهل بیت دارید به نیابت از خدمت در حرم امام رئوف کار کردید و نتیجه آن شد که به جرات عرض می کنم یکی از بهترین کارگاه‌های تولید ماسک کارگاه ما بود که به کمک شما فعالیت می‌کرد و حدود ۴۰۰ هزار ماسک تولید شد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.