تولید روزانه ۲۶۰ هزار ماسک در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه به تولید روزانه ۲۶۰ هزار ماسک در استان اشاره کرد و گفت: با بالا رفتن ظرفیت‌های تولیدی نگران کمبود ماسک نیستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در مراسم بهره‌برداری از واحد تولیدی ماسک سه لایه شرکت ابزارسازان درمانگر همزمان با آغاز اولین روز از هفته دولت، گفت:در اسفندماه پارسال دانشگاه علوم پزشکی با ارائه یک نقشه راه در مورد کنترل بحران کرونا، عنوان کرد، در استان نیازمند تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک هستیم.

او افزود: با تلاش‌های بخش صنعت و کارآفرینان بخش خصوصی، طی این مدت واحد‌های تولید ماسک متعددی راه‌اندازی شد و امروز به ظرفیت تولید روزانه ۲۶۰ هزار ماسک رسیده‌ایم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کارگاه تولید ماسک که امروز به بهره‌برداری رسید به تنهایی ۱۵۰ هزار ماسک در روز تولید می‌کند که یک ظرفیت بزرگ است و کارکنان زحمتکش این مجموعه همچون پرستاران و کادر پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.

بازوند ادامه داد: کرونا یک ویروس ناشناخته است و در شرایط فعلی تنها ابزار کنترل آن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک است.

او کرد: خوشبختانه با بالا رفتن ظرفیت‌های تولیدی نگران کمبود ماسک نیسیتم و مردم در ایام محرم حتما با ماسک در مراسم عزاداریعبدالله الحسین (ع) شرکت کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.