نفرات برتر پیکارهای اتومبیلرانی استان فارس در بخش اسلالوم معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد رباعی مسئول کمیته داوران هیات اتومبیلرانی فارس، گفت: در این رقابت ها ۲۵ اتومبیلران از استان فارس در ۲ دور  و در بخش بانوان و آقایان در پیست ورزشگاه پارس شیراز با هم به مسابقه پرداختند.

او، بیان کرد: در کلاس آزاد، کیانوش افشون به مقام قهرمانی دست یافت، مرتضی وکیلی نایب قهرمان شد و علی جام هم بر سکوی سوم ایستاد و در کلاس به اضافه  ۱۵۰۰  سی سی  هم کیانوش افشون، حسین کشکولی و علی شمس زاده به ترتیب اول تا سوم شدند.

رباعی تصریح کرد: در بخش اختصاصی بانوان نیز هلنا دهقانی مدال طلا را بر گردن آویخت، مریم حقایق نشان نقره گرفت و نگار رحیمی هم به مدال برنز دست یافت.

مسئول کمیته داوران هیات اتومبیلرانی فارس، ادامه داد: در کلاس منهای ۱۵۰۰ سی سی آقایان هم مهدی زارعی عنوان نخست  ، مصیب کاملی  دو و محمد امین منصوری نیز در جایگاه سوم ایستاد.

 اسلالوم، یکی از رشته‌های اتومبیلرانی است که رانندگان شرکت کننده در این رقابت به صورت انفرادی در مسیری که از قبل طراحی شده به مسابقه می‌پردازند.

این رشته نوعی مسابقه مارپیچ است و شرکت‌کنندگان باید مسیر مسابقه را که با موانع مخروطی شکل طراحی شده پشت سر بگذارند که ملاک موفقیت در آن  انجام مانور خوب بین موانع و سرعت مناسب در عبور از آنان است به نحوی که مسیر در بهترین زمان و کمترین خطای ممکن طی شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار