امام جمعه موقت بافق با اشاره به اقدامات اخیر نشریه فرانسوی گفت: اهانت به پیامبر اسلام (ص)، توهین به همه‌ی آرمان‌های انسانی و اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمد رضا حقیقت امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و وسوزاندن کتاب قرآن مجید در کشور سوئد، اظهار کرد: اهانت به پیامبر اسلام (ص)، توهین به همه‌ی آرمان‌های انسانی و اخلاقی است

امام جمعه موقت بافق تصریح کرد: این حرکت وقیحانه و زشت قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

او گفت: این اهانت اسلام هراسی است و از توطئه‌های استکبار جهانی علیه اسلام محسوب می‌شود.

حجت الاسلام حقیقت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ خطرناکی که دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی راه انداخته است، افزود: تلاش نفوذی‌ها برای کنترل جمعیت در کشور ناشی از سیاست‌های غلطی است که در سطوح تصمیم گیری کشور اعمال می‌شود.

امام جمعه موقت بافق گفت: متاسفانه در طول این سال‌ها جریانی نفوذی در سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های کشور رخنه کرده است و سیاست محدود کردن جمعیت کشور را رقم زده است.

او بیان داشت: بیش از شش سال از ابلاغ سیاست‌های رهبری در رابطه با جمعیت کشور می‌گذرد، ولی هیچ گونه اقدامی در زمینه عملی شدن آن تاکنون صورت نگرفته است.

حجت الاسلام حقیقت گفت: هرچند طرح‌هایی به مجلس ارائه شده، ولی این طرح‌ها نیز معطل مانده و بلاتکیف است.

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی آمریکا گفت: هرکس در انتخابات آمریکا پیروز شود تغیری در سیاست اسلام هراسی این کشور ایجاد نمی‌شود.

او ادامه داد: نقشه راه دشمن، توطئه علیه نظام و انقلاب است و فرقی هم نمی‌کند که چه کسی رئیس جمهور آمریکا شود.

حجت الاسلام حقیقت تصریح کرد: رفع مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور تنها با همدلی و وحدت و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به دو اقدام اساسی جبهه مقاومت گفت: اجلاس سران گروه‌های مقاومت و دیدار رهبران دو گروه مقاومت از جمله اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله، توطئه‌های سعودی‌ها و برخی حکام عرب با همدستی صهیونیست‌ها را خنثی کرد.

گرامیداشت سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) و ضرورت بهره گیری از برکات زندگی این امام همام و تشریح دستاورد‌های تبیین قیام عاشورا توسط امام سجاد (ع) موضوعات دیگری بود که امام جمعه موقت بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.