امام جمعه موقت بافق گفت:دولتمردان به وعده هایشان عمل کنند و با تسریع در رفع مشکلات مردم تا آخر پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام محمد رضا حقیقت خطیب جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب و هیات دولت، گفت: دولتمردان با ترمیم برخی از ضعف‌ها، اقتصاد کشور را ساماندهی و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

او یاد دولتمردان شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و افزود: خون این شهیدان به انقلاب برکت بخشید و باعث جوشش مجاهدان انقلابی شد که تا این زمان راه آنان با افتخار ادامه دارد.

امام جمعه موقت بافق تاکید کرد: دولتمردان در سال پایانی دولت به وعده هایشان عمل کنند و با تسریع در رفع مشکلات مردم تا آخر پای کار باشند.

امام جمعه موقت بافق در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت عاشورا و تاسوعای حسینی، افزود: امام حسینی بودن یعنی مرام حسینی داشتن آن هم در عمل و در اخلاق و رفتار هم باید پیرو امام حسین (ع) باشیم.

حجت الاسلام حقیقت گفت: هیات‌های عزاداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اصولی که تذکر داده شده است در این روز‌ها به عزاداری بپردازند چرا که عزاداری امام حسین (ع) تعطیل شدنی نیست.

او تصریح کرد: عاشورا نقطه اوج دلدادگی به معبود است و تفکر حسینی هم مبارزه با ظلم، ستم و فساد است.

امام جمعه موقت بافق همچنین شهادت امام سجاد (ع) را گرامی داشت و پیام رسانی حضرت زینب (س) در اهداف عاشورا را بزرگترین راز ماندگاری قیام سیدالشهدا دانست.

حقیقت در ادامه به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: مشکلات کشور نباید به تحولات خارج گره بخورد و امریکا همواره شیطنت می‌کند و دست بردار نیستند چرا که حیات استکبار به غارت ثروت کشور‌های دیگر است.

او با بیان اینکه شورای امنیت به طرح آمریکایی روی خوش نشان نداده است، گفت: مسئولان سیاسی کشور با اقتدار وارد صحنه شوند و نگذارند توطئه‌های امریکایی شکل بگیرد.

ضرورت امام شناسی و اهمیت آن در تکامل دینی و اعتقادی و گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله مرعشی نجفی از مراجع بزرگ تقلید جهان اسلام از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.