فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: دشمنان اسلام از بدو آن، پیامبر اکرم(ص) را با نسبت‌های مختلف متهم و سعی در خدشه دار کردن رسالت رسول خدا داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در مراسم تجمع برای محکومیت اهانت کنندگان به پیامبر اسلام(ص) با اشاره به این که اهانتی که اخیرا به پیامبر شد یک حلقه از زنجیره‌ای است که دشمنان برای براندازی اسلام و سرکوب مسلمانان در نظر گرفتند، گفت: دشمنان اسلام از بدو اسلام پیامبر اکرم را با نسبت‌های مختلف متهم و سعی در خدشه دار کردن رسالت رسول خدا داشتند. 

او افزود: هر جایی از دنیا که علاقه و اعتقادی به پیامبر و اسلام باشد مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و تصمیم بر حذفش داشتند که کشتارمردم مسلمان بوسنی، لبنان، فلسطین نمومه‌هایی از اقدامات شرورانه دشمنان بر علیه اسلام است.

سردار مولایی در این تجمع به برنامه‌های دشمنان برای حذف اسلام ناب محمدی اشاره کرد و گفت: دشمنان نگران اشاعه اسلام در بین کشور‌های اروپایی هستند و در این راستا اقدام به تشکیل فرقه‌های جدید زدند فرقه‌های که چهره‌ای خشن از اسلام را به دنیا نشان دهد و از دیگر برنامه‌های دشمنان اسلام اقدام به عملیات بیضایی و انحراف افکار عمومی است و تصمیم دارند به این وسیله کشور‌های مسلمان را به اسرائیل نزدیک و روابطه حسنه بین آن‌ها ایجاد کنند.

او افزود: اقداماتی از قبیل تحقیر، جنگ و تحریم ابزاری است برای از بین بردن مسلمانان چرا که اسلام را مانع اهداف خود می‌دانند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.