فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: خیلی‌ها در چهل سال گذشته از قطار انقلاب پیاده شدند، اما رمز ماندگاری بسیج، ماندن در مدار ولایت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج، با بیان این که رمز ماندگاری بسیج، ماندن در مدار ولایت است، گفت: خیلی‌ها در چهل سال گذشته از قطار انقلاب پیاده شدند، ناامید شدند و با تهدید دشمن ترسیدند، اما رمز ماندگاری بسیج، ماندن در مدار ولایت است.

او با اشاره به این که بسیج مفاهیم تمدن ساز را می‌سازد و اشاعه می‌دهد، افزود: بسیج مفاهیمی مانند خوداتکایی و خود باوری را تولید و اشاعه داده است، زیرا هیچ ملتی نمی‌تواند ادعای پایداری کند و این مفاهیم را نداشته باشد.

سردار یوسف مولایی بسیج را ارزشمند‌ترین فتح انقلاب دانست و گفت: پرورش و تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است.

او افزود: پرورش جوانانی مانند شهید باکری و همت در تراز سرداران و سربازان صدر اسلام از دستاورد‌های بسیج است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به خدمات بسیج در دفاع مقدس گفت: بسیج نشان داده که یک تفکر ذهنی و انتزاعی نیست بلکه در میدان عمل ظاهر می‌شود و مفاهیم ارزشمندی مانند شهادت و از خود گذشتگی را از خود به جای می‌گذارد.

انتهای پیام/د. خ

بسیج، فتح الفتوح انقلاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.