کنگره سه هزار شهید بسیجی البرز در سالن شهید سبحانی کرج برگزار شد.

برگزاری کنگره سه شهید بسیجی البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، کنگره ی سه هزار شهید بسیجی استان البرز با حضور اقشار مختلف از جمله جوانان و نوجوانان انقلابی، خانواده معظم شهدا  در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد.

سردار یوسف مولایی ، فرمانده سپاه استان  در کنگره ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز گفت: مصداق ایثار، خلوص و فداکاری در اسلام کسی سزاوارتر از بسیجیان نیست، بسیج مدرسه عشق است و معراج اندیشه پاک اسلامی و لشگر مخلص خدا است.

او افزود: در واکاوی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی کشورمان می بینیم انواع تهدیدها برای ایران و ملت ما طراحی شد و در این راه بسیج به دست معمار انقلاب در جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این تهدیدها شکل گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: با تفکر بسیجی جلوی سقوط کشوری مانند سوریه گرفته شد، بسیج به عنوان فرهنگ برای مقابله با هر تهدیدی خود را نشان داده است.

او افزود: در طی ۷۲ ساعت گذشته اتفاقاتی در کشور افتاد و بسیج در این میان با حضور خود مانند آبی بر روی آتش بود.

سردار مولایی گفت:صفات بسیجیان ایمان، توکل، ولایت پذیری، شجاعت، شهامت، قدرت آفرینی و سخت کوشی است و نهادی وحدت بخش و خودساخته است.

او افزود: در برابر تهدیدات دشمن علیه ایران در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، رویارویی با تهدیدات مستقیم آمریکا در سال های اخیر و کمک به رفع و دفع فتنه ۸۸ در کشور حضور بسیج بسیار موثر بود‌.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ایمان، توکل و بصیرت به عنوان صفات برجسته بسیجیان افزود: بسیجیان مجاهده می کنند و در این راه ترسی ندارند.

انتها پیام/ا.خ

بسیج مدرسه عشق است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار