عملیات بهداشتی درمانی با نام مهدی موعود(عج) به مناسبت نیمه شعبان در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، امروز عملیات بهداشتی درمانی با نام مهدی موعود (ع) به مناسبت نیمه شعبان با حضور نماینده ولی فقیه در البرز و فرمانده سپاه استان البرز  به صورت ویدئو کنفرانس همزمان در سراسر استان اجرایی شد.

آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در این مراسم گفت: روح ما با روح انقلاب حضرت مهدی(عج) اجین شده و ما در حال مقدمه سازی برای حضور آن حضرت هستیم و نمی توانیم نسبت به این فرصت ها بی تفاوت باشیم.

او در ادامه با تشکر از کسانی که برای مبارزه با کرونا تلاش می کنند، افزود: امروز با توجه به شرایطی که داریم وظیفه ماست که به این شکل مراسم نیمه شعبان را برگزار کنیم.

سردار مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) نیز در این مراسم گفت: در ۴۵ روز گذشته نزدیک به نه هزار و پانصد نفر به صورت جهادی و ۵ هزار و پانصد نفر بسیجی در زمینه های مختلف مانند تولید ماسک، مواد ضدعفونی، توزیع مواد بهداشتی در مناطق محروم استان و گندزدایی محله ها و معابر شهری اقدام کردند که امروز این افراد به صورت جمعی در سراسر استان عملیات بهداشتی درمانی را در قالب ۲۱۰ اکیپ اجرا می کنند.

او افزود: از جمله اقدامات اکیپ های عملیات جهادی امروز، اهدای گل و ژل های بهداشتی به مردم و توزیع مواد غذایی به نیازمندان بود.

گفتنی است ضدعفونی معابر شهری هم به دلیل بارندگی به روزهای دیگر موکول شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.